Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk kan dat alleen als het vlak erop gefotografeerd is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenMoet lukken, ik zal hem direct daar neergooien. Welke maat moet het zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenSinds wanneer zit de GPS er standaard in op een S3? Ik geraak nu niet aan de cc van Audi dus kan niet kijken, maar het is de eerste keer dat ik dat hoor dat die standaard zou zijn
Mijn fout dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenWat een kleur
blauw >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> dit.
Volgens mij word je (of ik toch ) deze kleur echt snel beu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenRood is ook niet mis, maar een zwarte RS4 met Shadowline blijft voor mij althans DE B7 RS4 bij uitstek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenJaja, kwou gewoon een point maken bij Matteus.
Ik heb je point begrepen, maar jij de mijne niet.
Een rode of gele of whatever RS4 vind ik ook vet.
Ik wou alleen zeggen dat dat kunstgedoe eens een leuke afwisseling is hier, omdat hier meestal enkel de full black karren worden gepost.
En dat je opmerking van 'welke idioot wil daarmee rijden' ook op niks slaagt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
leuk spelletje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk heb je point begrepen, maar jij de mijne niet.
En dat je opmerking van 'welke idioot wil daarmee rijden' ook op niks slaagt.
Comment
Comment