Niks van 3.0TDI by MTM
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNiks van 3.0TDI by MTM
Let's not get into that discussion again
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZolang je maar rechts rijdt als ik voorbij wil
Wie zegt dat je kan volgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWie zegt dat je kan volgen?
Brabus
6.3 V12
720 PK
1.320Nm koppel, begrensd op 1.100Nm
0-200: 10,39s
0-300: 24,5s
Vmax: >360 km/h
348.000 EUR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHeb er gisteren nog een zien/horen rijden--->daar moet écht een Miltek onder.
Toen we donderdag bij MTM waren, reed er net zo'n S5 weg, volledig MTM getuned, met bijbehorende full exhaust system.
Godverdomme, dat klinkt toch marginaal lekker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenToen we donderdag bij MTM waren, reed er net zo'n S5 weg, volledig MTM getuned, met bijbehorende full exhaust system.
Godverdomme, dat klinkt toch marginaal lekker.
dat ding klonk GOED, niet normaal.
Comment
-
Niet echt Audi gek, alhoewel ik ze steeds mooier en mooier ga vinden.
Onlangs liep ik op een ondergrondse parking, zag ik een S8 staan , stom van mij en niet direct foto's genomen.
Nu gisteren liep ik daar terug en toevallig stond die daar weer, dus nu wel effe foto's getrokken, had reeds al is een kijkje gaan nemen op internet en het bleek dan toch een uniek stuk tezijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDaar hoort eerder een beejemwee bij ofzo. Geen idee gewoon...De gedachte van een Duits bedrijf, 's avonds over ongelimiteerde stukken naar huis rijden.
Droom: werken in Bottrop, wonen in Emden
Fak man man word zot van de vette bakken daar.
Véél exclusieve wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenM'n oom woont in Bottrop,elke keer dat ik daar op bezoek ga
Fak man man word zot van de vette bakken daar.
Véél exclusieve wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenToch prefereer ik de B7 RS4 Sedan
Die kont
Ik zou het enorm moeilijk hebben tussen een RS 4 Berline of Avant. Ze zijn gewoon alletwee zo zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenZie ik hier velgschade, of is dat gewoon lichtreflectie ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenAudi Ceramic
Ik zou het enorm moeilijk hebben tussen een RS 4 Berline of Avant. Ze zijn gewoon alletwee zo zalig!
Alle andere RS modellen daarentegen Avant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHet is idd moeilijk maar bij de B7 RS4 kies ik voor de Berline.
Alle andere RS modellen daarentegen Avant.
Maar de nieuwe RS 6 Berline ziet er ook allesbehalve mis uit, toch als je kijkt naar de laatste spy-shots..
Bij de B7 RS 4 en laatste versie RS 6 zou ik het zeker niet weten of ik zou gaan voor een Berline of Avant.. Ze zijn allebei zo mooi..
Comment
Comment