Ik vind 't eerlijk gezegd ook 'n beetje ongeloofwaardig.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenI'm not buying itOorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk vind 't eerlijk gezegd ook 'n beetje ongeloofwaardig.
lol, er zijn er wel meer die zo gemod zijn hoor
zeker in die landen ginter, ze doen niet liever
deze bv is 100% zeker geen fake. En er zijn zo vele filmpjes waar die karren 9 a 10sec op de 400m doen... sneller dan een veyron ja.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenZeg dat wel
Zalig gewoon, dat moet gwn zo'n harde duw geven in uw rug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichteneuhm... volgens mij is dat niet uit de losse hand gefilmd hoor...
vanuit die hoek tellers filmen uit de losse hand... hell, dan beweegt dat beeld nog feller als ik met de 300TD optrek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWat voor statiefje gebruik je dan zoal?
Volgens mij zou die camera wel eens kunnen vastgemaakt zijn aan de passagierszetel. Zo aan die metalen stangen van de hoofdsteun ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWat voor statiefje gebruik je dan zoal?
gelijk welk.
het komt erop neer dat je de camera (of het geheel waarop de camera gemonteerd staat) tegen iets kan aandrukken, zodat het beeld zo stabiel mogelijk blijft. bijv. camera op driepikkel, driepikkel op passagiersstoel, en dan tegen de rugleuning duwen (zittend op achterbank). ik zeg maar wat, er zijn tal van mogelijkheden.
Comment
-
Met alle optie's die nodig zijn + wat extra's
*Acoustic Parking System
*Advanced Key eenvoudig
*Audi Drive Select hydraulische demping
*Bang & Olufsen Sound System
*Cruise control
*GPS Plus DVD
*Buitenspiegels Pack 2
*Verwarmde zetels VR/AR
*Xenon koplampen + adaptive