Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zwitserland
Het blijft toch een geweldig quattro-land.
Op wintersportvakantie door Zwitserland gereden.
Ik heb weer meer quattro- en S/RS-gevallen gezien dan ik hier in een 3 maand zie.
Baggerbak is woensdag weer klaar, ineens al die slangetjes maar wat laten vervangen.
Er gaat weer wat afgecruised worden de komende 2 maand, uitgenodigd in Eisenhüttenstadt (nabij Poolse grens) en Bekescaba (Hongarije nabij Roemeense grens).
Ik ga echt met die kar naar Hongarije denk ik, die baantjes zagen er vorige keer véél te lekker uit
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Ziet er deftig uit, en groen past wel op een S8. Maar toch zou ik liever een zwart lederen interieur hebben met die alcantara sportzetels.But heey, ik kan leve met deze combo
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment