ranzig.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mo éht hé, zo'n slechte shop.
Oké, ik kan het niet beter, maar dat is gewoon een foto van de S5 coupé nemen, wat bootjes op de achtergrond placeren, de velgen wat uitvergroten (die trouwens ook niet relastisch is, I mean, check die voorband, waar is die?? ) en daar een stoffen 'dak' op zetten.
Met Paint is dat zelfs mogelijk...
Comment
-
kan er mij iemand uitleggen wat de bedoeling is van die fake annoncekes op autoscout etc genre RS4 B7 voor 5000EUROBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Dit is voor mij persoonlijk de mooiste RS4 (B5 Avant Nogaro blauw die momenteel wel richting 500pk gaat denk ik, eigenaar zit op DF forum)
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenkan er mij iemand uitleggen wat de bedoeling is van die fake annoncekes op autoscout etc genre RS4 B7 voor 5000EURO
Dus eigenlijk zou het 5000 euro + 48x 300 euro moeten zijn ofzoiets
Staan ze ineens ook bovenaan de lijst, redelijk belachelijke, maar ja.
Als het oplichters moesten zijn, dan heb ik geen compassie met de achterlijke mensen die daar op in gaan ... natural selection is dat danAudi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Url Bekijk BerichtenDit is voor mij persoonlijk de mooiste RS4 (B5 Avant Nogaro blauw die momenteel wel richting 500pk gaat denk ik, eigenaar zit op DF forum)
+ YouTube Video
auto gaat loeihard.
wat een duw.
Comment
Comment