Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog eens...

Ik ben er echt niet goed van.
    Bij die poll dacht ik wat van 'jaah, dat is maar voor es te zien, daar komt nooit iets van..'

Expres dan nog een foto gequote van zo'n full-black RS4 en wat doet Tuur Bo nu.

->

1000x congratz, je hebt officieel m'n droomkar van de eeuw gekocht.
    Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    is dat zo'n black exclusive bla bla uitvoering?
    Maar het is natuurlijk geen 'Audi Black Exclusive'...

Grapje hé, de verschillen zijn zelfs miniem.

Ik had het eerst niet gezien, doordat die spiegels ook in dat donkergrijs gespoten zijn (al een optie!), maar aan de zetels & stuur zag ik het al.

Desalnietemin, van buiten is ie zo'n Black Exclusive, vanbinnen is ie gewoon vet.

Veel plezier ermee, maar dat zal er niet aan mankeren!

Ik eis (ja eisen doe ik hier), dat ie er op de volgende quattro-meet zal zijn...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Ik had het eerst niet gezien, doordat die spiegels ook in dat donkergrijs gespoten zijn (al een optie!), maar aan de zetels & stuur zag ik het al.
      Spillies ziet alles.

Was je niet al een heel eind geleden ook aan het kijken voor een RS4 voor je de porsche kocht, Tuur Bo?
      I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Die RS6 badge zou er af gaan bij mij, en de achterwisser waarschijnlijk ook, maar hij is wel handig
        Die badge zou ik er vroeger laten aanhangen, maar nu zou het direct aan m'n sleutels hangen, dat ziet toch niemand.

Die ruitenwisser is nodig, we hebben niet allemaal een scheve achterruit hé...

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        S6 vraagt om carbon, heerlijk.
        Idd.

Daarom is het ook standaard.

Die gast op de 'Audi Sportscar Experience' met z'n S6 zonder shadowlook had houtinleg genomen.

Sorry, maar dat past er in het geheel niet in.

Geborsteld aliminium is daarintegen wel nog mooi.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          Wel wel...

nen dikke proficiat é!!

Comment

• Gebroederlijk naast elkaar

Comment

• Zalige car tuur bo echt zalig ! veel plezier ermee, al twijfel ik er niet aan

Comment

• [QUOTE=Spillies;2624587
                Maar het is natuurlijk geen 'Audi Black Exclusive'...

Grapje hé, de verschillen zijn zelfs miniem.

[/QUOTE]

Ik ga vooreerst geen 10000 euro meer betalen om zwartgelakte rugleuningen te hebben... daarenboven is zo'n stuur in wildleder niet mijn ding (is maar goed als je met handschoenen rijdt), raken die rugleuningen toch bekrast op den duur (neem dikwijls passagiers en/of fietsen mee). O ja, bij de "exclusive" zijn het titaniumkleurige spiegels, hier zijn 't zwarte. Zilveren spiegels : 't zou vloeken op een full black.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                  Spillies ziet alles.

Was je niet al een heel eind geleden ook aan het kijken voor een RS4 voor je de porsche kocht, Tuur Bo?
                  Ja, in de zomer van 2006 had ik een testrit gedaan en was meteen verkocht ! Toen was er sprake van de Porsche+BMW weg en de RS4 in de plaats, maar ik kon geen afstand doen van de Porsche.

Dan maar wat afgewacht, het gezonde verstand ietwat aan de kant gegooid, dik geprofiteerd van de interessante 2dehandsprijzen, en mijn slag geslaan voor een RS4 NAAST de 997 : deze stond welgeteld een halve dag online aan een superprijs (was een wagen zonder BTW = interessant want ik kocht 'm toch privé) en ik heb meteen de koe bij de horens gevat : bellen en mailen met de Audi dealer ginder, contractje laten faxen, betaling gedaan, gisteren morgen de vlieger op naar Hamburg en om 18u was ik weer thuis

Comment

• gaat dat echt zo simpel een auto uit duitsland halen?

ik ga er ook om moeten deze zomer waarschijnlijk (of vroeger mogelijk)

Comment

• Zalig Tuur Bo. Ganse dagen dikke fun met zo'n wagenpark!

Comment

• Hier kan ik niks aan toevoegen, wat een machine

Al hetgeen ik zou willen, niks meer, niks minder, zit nu uiteindelijk op het forum. Djezes, zotte dinges

Proficiat, geniet ervan !! (en wees toch ook voorzichtig in't begin)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Idd.

Daarom is het ook standaard.

Die gast op de 'Audi Sportscar Experience' met z'n S6 zonder shadowlook had houtinleg genomen.

Sorry, maar dat past er in het geheel niet in.

Geborsteld aliminium is daarintegen wel nog mooi.
                          S6 met houtinleg

Vloekt echt met het geheel, carbon of geborsteld alu zijn een must.

Comment

• vraagje aan de RS4 kenners

welke opties zijn écht aan te raden, welke niet

hoe zit het met onderhoudskosten + interval

is dat een beetje een betrouwbare motor?

bedankt bij voorbaat

Comment

• Die V8 lijkt me alleszins zeer betrouwbaar.

Goh opties is persoonlijk he, hoe completer hoe beter op zo een kar. Carbon inleg, kuipjes, gps en die boel lijken me geen overbodige opties

Comment

• Perfecte koop Tuur Bo

Viel Spass
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Die V8 lijkt me alleszins zeer betrouwbaar.

Goh opties is persoonlijk he, hoe completer hoe beter op zo een kar. Carbon inleg, kuipjes, gps en die boel lijken me geen overbodige opties
                                  kuipjes hoeven niet, vind de gewone sportzetels al voldoende

GPS is wel een vereiste

Comment

• haalt dat ding het nu echt niet van een E46 CSL

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Proficiat Tuur

Wat een kar
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        haalt dat ding het nu echt niet van een E46 CSL

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                        MTM

Nee serieus nu, is die CSL niet veel lichter ook?

Comment

• Op een RS4 is heel veel standaard, zo ook de kuipjes (gratis te kiezen voor de Recaro's), inleg naar keuze (behalve individual), dat stuur, cruise control, parkeersensoren, zetelverwarming, bandenspanningscontrole, leder, ...

Opties zijn vooral navi (aan te raden, is echt super, 't systeem van Audi !), zonnedak, de 19" velgen, shadow look enz. maw individualisering... Bijna alle 2dehands hebben navi + 19", dus da's het probleem niet. Er zijn er echter weinig met carbon+kuipjes+RSstuur (multifunctioneel stuur is een "gewoon" audistuur en ziet er niet uit in een RS4).

Kuipjes zitten trouwens ideaal, veel verstelmogelijkheden en geen last bij de lange rit van gisteren.

Comment

Working...
                                          X