Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 32 %... da's zowat het DUBBELE van wat het zou moeten zijn

meestal is dat 13 à 15 procent ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      32 %... da's zowat het DUBBELE van wat het zou moeten zijn

meestal is dat 13 à 15 procent ofzo
      Dan zou er nog ongeveer een 360pk moeten overblijven.

Is toch wel een 80pk verschil met wat ze daar schrijven. Volgens mij moet er gewoon een technisch mankement geweest zijn zoals Stradge al schreef..

Comment

• dat betwijfel ik toch nog..

niemand die me een duidelijk antwoord kan geven?

Comment

• Gasten...

Een RS4 zal nooit met maar 280pk rondrijden.

Ik weet niet waarom, maar dat is bullshit.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            Gasten...

Een RS4 zal nooit met maar 280pk rondrijden.

Ik weet niet waarom, maar dat is bullshit.
            I know, 't klinkt gewoon te belachelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              I know, 't klinkt gewoon te belachelijk
              Dat is het volgens mij ook..

Ennn ik heb eindelijk de post terug gevonden!

=> http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=2219

Comment

• blijkbaar ook wat problemen met DRC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                  Dat is het volgens mij ook..

Ennn ik heb eindelijk de post terug gevonden!

=> http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=2219
                  ok, 336 pk AWHP klinkt al veel beter maar nog steeds geen 420 pk

met moeite 400 zelfs

Comment

• hmm, toch nog wat research doen ivm deze kar

Comment

• Kinderziektes?
                      Die met de DRC was van '06.

Comment

• ja waarschijnlijk wel

maar ik wil altijd graag alles weten zodat we niet voor onaangename verrassingen staan

als het er ooit van komt, dan moet hij nog garantie hebben

Comment

• Ach, aantal PK's is slechts een getal. Daarnet nog eens een toerke gedaan met 5 (!) man (= 350 kg) in de RS4, en ie ging nog als een speer ...

In vergelijking met de 997 S X51 voelt ie een tikkeltje minder bruut en snel aan, maar het verschil lijkt me klein. Op bochtige wegen is de RS4 zeker de evenknie, het evenwicht is verbazend.

Al heb ik wel - de weg lag wat nat - 't karretje wat laten uitbreken, tot unanieme ontsteltenis/paniek van de passagiers (weg was maar één wagen breed met gracht langs beide kanten )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Ach, aantal PK's is slechts een getal. Daarnet nog eens een toerke gedaan met 5 (!) man (= 350 kg) in de RS4, en ie ging nog als een speer ...

In vergelijking met de 997 S X51 voelt ie een tikkeltje minder bruut en snel aan, maar het verschil lijkt me klein. Op bochtige wegen is de RS4 zeker de evenknie, het evenwicht is verbazend.

Al heb ik wel - de weg lag wat nat - 't karretje wat laten uitbreken, tot unanieme ontsteltenis/paniek van de passagiers (weg was maar één wagen breed met gracht langs beide kanten )
                            Fak gij moet ne zot zijn! Ne quattro ff doen uitbreken
                            Respect!
                            Voel je nu snel onderstuur? En voelt hij veel zwaarder dan de Porsche?

Comment

Ach, aantal PK's is slechts een getal. Daarnet nog eens een toerke gedaan met 5 (!) man (= 350 kg) in de RS4, en ie ging nog als een speer ...

heerlijk

ach ja, ivm die pk's.. al levert hij 410 ipv 420 het kan me een barst schelen... 0-100 in 4.4 seconden (dankzij quattro) en 0-200 in 16.. dat is beestig snel!

fak ik wil een RS4

Comment

Allez vooruit, snel nog een paar foto's genomen. Bedankt gasten, écht : zwaar de moeite, de grijns raakt niet van m'n gezicht
                                Dirk, 'k had dit ff over 't hoofd gezien, ik verschoot me een bult toen ik het hoorde

Dikke proficiat, meer dan dit hoeft een DROOMgarage écht niet te zijn, misschien binnen een jaar of twee een tweedehands GT3 op de kop tikken en je hebt alles wat ik in m'n leven ooit in m'n garage wil hebben staan

Zeer benieuwd om 'm eens IRL te zien, proficiat!

Comment

• Tuur (of Dirk, wat je voornaam ook is), welke banden heb jij onder die RS4 liggen?

Comment

• Fak, dikke proficiat Tuur want dit is echt één van m'n absolute droomkarren...

Deze foto is zalig, hét bewijs dat het letterlijk een dikke bak is:

Zalig!

Comment

• Wat is dat voor een plaat? Sexy ass trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Wat is dat voor een plaat? Sexy ass trouwens
                                        transit plaat

tijdelijke nummerplaat

1 maand geldig (of langer indien je meer betaalt)

Comment

• Die kont is breed

Comment

Working...
                                          X