Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zoals ik al zei, snelheid is relatief...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik was aan het wachten tot post 1920 om dit topic terug te openen.
      Ooit zal je nog leren wat kotnet inhoudt, m'n beste...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
        Op uw kot moet je leren!

Neen, binnen een paar maanden zal ik het ook mogen ondervinden.

M'n excuses, maar de ESC knop is handig!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
          Ik was aan het wachten tot post 1920 om dit topic terug te openen.
          Echt he

Als je al die foto's moet laden gaat er serieus wat door

Comment

• @William Blake
            Ik heb nog iets gevonden ivm het werkelijke vermogen van de RS4 B7

" Resultaat is een vermogens toename van 416 pk naar 440 pk.Wel leuk dat in tegenstelling tot andere berichten mijn auto de opgegeven waarde's wel haalt.(4 pk minder ).Nadat de computer gewijzigd was is er op nieuw gemeten.Resultaat 440 PK. "

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              @William Blake
              Ik heb nog iets gevonden ivm het werkelijke vermogen van de RS4 B7

" Resultaat is een vermogens toename van 416 pk naar 440 pk.Wel leuk dat in tegenstelling tot andere berichten mijn auto de opgegeven waarde's wel haalt.(4 pk minder ).Nadat de computer gewijzigd was is er op nieuw gemeten.Resultaat 440 PK. "
              stradge

Comment

• Wat belangrijker is is dat het koppel in de 1e 3 versnellingen met meer dan 50 NM is toegenomen.Audi bouwt een koppelbegrenzer in waarbij dus de gasklep niet helemaal opengaat en de kleppen in de uitlaat in de eerste 3 versnellingen ook niet helemaal opengaan.

Het resultaat is nu dat de prachtige roffel nu ook bij lage snelheden goed hoorbaar is en de auto in de eerste 3 versnellingen een stuk sneller aanvoelt.De accerelatie zou nu 4,4 sec. moeten lukken.Op hogere toeren/snelheden is er wel wat verschil maar niet echt voelbaar. 0 naar 200 gaat 1 sec. sneller.Moet de nieuwe M3 dus bij kunnen houden!! Hoop ik
                hmm Steve weet jij hier iets meer over?

Comment

• als je niet het RS stuur pakt zit de sportknop in het dashboard (rechts van de ESP knop)

dikke stoelen

Comment

• Tiefgrun pearl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Tiefgrun pearl

*kwijl*

Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                      VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• die velgen + mijn moeder = borduurschade²

Comment

hmm Steve weet jij hier iets meer over?
                          Het staat me bij dat ze dat hebben ja. Denk ook al ooit gelezen te hebben van iemand die dat laten verwijderen had... maakte een mooi verschil.

Ik geloof dat het bij JD was.

Comment

Tiefgrun pearl

dat is DE kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Daarnet in Brasschaat nieuwe RS6 gezien met als nummeplaat RS.006

heeft de vorige ook gehad, want stond af en toe in Kortrijk als de vorige RS6 net uit was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                heeft de vorige ook gehad, want stond af en toe in Kortrijk als de vorige RS6 net uit was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  Het staat me bij dat ze dat hebben ja. Denk ook al ooit gelezen te hebben van iemand die dat laten verwijderen had... maakte een mooi verschil.

Ik geloof dat het bij JD was.
                                  de klepjes in de uitlaat mogen van mij ook permanent open gezet worden, die mod staat al vast

die ECU remap.. dunno Audi zal wel dat koppel in de eerste 3 versnellingen voor een reden beperkt hebben
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  dat is DE kleur
                                  ²²² 't is zo prachtig mooi

zeker icm het interieur

Comment

• Als die mod van die klepjes vaststaat, staat de aankoop van de RS4 ook vast?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Een RS6 vind ik ongelooflijk knap met chroom...
                                      En dat groen:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Inderdaad

Uiterst knappe bak.

Ik zou eigenlijk liever een RS6 met chroom hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                          Ik zou eigenlijk liever een RS6 met chroom hebben
                                          Waarom ?

Toch niks om je over te schamen, een RS6 willen

Comment

Working...
                                          X