Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
" Resultaat is een vermogens toename van 416 pk naar 440 pk.Wel leuk dat in tegenstelling tot andere berichten mijn auto de opgegeven waarde's wel haalt.(4 pk minder ).Nadat de computer gewijzigd was is er op nieuw gemeten.Resultaat 440 PK. "
" Resultaat is een vermogens toename van 416 pk naar 440 pk.Wel leuk dat in tegenstelling tot andere berichten mijn auto de opgegeven waarde's wel haalt.(4 pk minder ).Nadat de computer gewijzigd was is er op nieuw gemeten.Resultaat 440 PK. "
Wat belangrijker is is dat het koppel in de 1e 3 versnellingen met meer dan 50 NM is toegenomen.Audi bouwt een koppelbegrenzer in waarbij dus de gasklep niet helemaal opengaat en de kleppen in de uitlaat in de eerste 3 versnellingen ook niet helemaal opengaan.
Het resultaat is nu dat de prachtige roffel nu ook bij lage snelheden goed hoorbaar is en de auto in de eerste 3 versnellingen een stuk sneller aanvoelt.De accerelatie zou nu 4,4 sec. moeten lukken.Op hogere toeren/snelheden is er wel wat verschil maar niet echt voelbaar. 0 naar 200 gaat 1 sec. sneller.Moet de nieuwe M3 dus bij kunnen houden!! Hoop ik
Comment