Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    heb jij sport plus ophanging -10mm ?
    Dacht 't niet : wat wel opvalt is dat de wagen achteraan érg laag hangt, de wielen zitten echt in de kassen, vooraan kan er nog een vingertje tussen. Dan staat de 997 duidelijk hoger op z'n poten, al is de bodemvrijheid kleiner dan bij de RS4.

Moet trouwens gezegd dat de RS4 nog echt comfortabel rijdt en zonder piepen, stuiteren of kraken drempels en andere putten neemt. Alleen op betonbanen en stukken met wat langere oneffenheden kan je wat zitten wippen.

De ophanging is perfect en het stuurgevoel is heel precies : preciezer dan in de 997 wanneer de gewone PASMstand is gekozen, maar daar heb je dan nog de sporttoets => keiharde ophanging wat dan weer nefast is als het wegdek er slecht bij ligt.

Beide karren zijn super, maar toch redelijk verschillend, ik zou de 997 niet willen missen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      Dacht 't niet : wat wel opvalt is dat de wagen achteraan érg laag hangt, de wielen zitten echt in de kassen, vooraan kan er nog een vingertje tussen. Dan staat de 997 duidelijk hoger op z'n poten, al is de bodemvrijheid kleiner dan bij de RS4.

Moet trouwens gezegd dat de RS4 nog echt comfortabel rijdt en zonder piepen, stuiteren of kraken drempels en andere putten neemt. Alleen op betonbanen en stukken met wat langere oneffenheden kan je wat zitten wippen.

De ophanging is perfect en het stuurgevoel is heel precies : preciezer dan in de 997 wanneer de gewone PASMstand is gekozen, maar daar heb je dan nog de sporttoets => keiharde ophanging wat dan weer nefast is als het wegdek er slecht bij ligt.

Beide karren zijn super, maar toch redelijk verschillend, ik zou de 997 niet willen missen...
      Ja, dat is me ook al opgevallen dat ze achteraan lager hangen als vooraan

Comment

• Dikheid !

Bijgevoegde Bestanden

Comment

ik zou de 997 niet willen missen...
          Fak Porsche, ik zou die RS4 niet kunnen missen!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Comment

• Prachtige kar Tuur Bo!

Perfect gewoon

En als ik tussen je 997 of de RS4 moet kiezen ga ik voor de RS4 denk ik

Comment

Tot 1 mei : moet nog naar keuring maar eerst naar de garage want er brandt sedert dag 3 een lampje (van de motorsturing) en wellicht zijn de emissiewaarden momenteel niet goed. Morgen mag ik eens binnenspringen. Niet dat ik er iets van voel, wagen rijdt zoals het hoort : SUPER.

Ik zou daar toch niet te lang mee rondrijden denk ik. Bij MTM hebben ze me alleszins gewaarschuwd niet te lang rond te rijden met een kapotte lambda sonde, en volgens mij hangt dat daar eventueel mee samen?

Comment

• Ik zal het binnen een uurtje weten, je maakt me nu wat ongerust !

Comment

• Heb je nog garantie op die kar?

Comment

Ik zal het binnen een uurtje weten, je maakt me nu wat ongerust !
                      Da's niet de bedoeling maar better safe than sorry

Comment

• Hrmz dilemma!

Ik moet naar Hongarije,

Wizz Air vanaf Charleroi : 290 EUR

Malev Air vanaf Zürich: 450 EUR

RS Swiss Air vanaf thuis: 800 EUR (geschatte benzine)

Het is wel nog 200km van Budapest, in eerste 2 gevallen moet m'n klant me wel komen halen.
                        En ergens wil ik daar doodgraag met de sechs rijden, gumball style daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Heb je nog garantie op die kar?
                          Uiteraard fabrieksgarantie tot maart 2009.

Probleem is gefixt, ze hebben iets software-achtigs geprutst... Ik merk in elk geval geen verschil met voorheen maar de uitstoot was idd niet normconform.

Echter, bij de keuring kon ik niet bediend worden : blijkt deze kar (nog) niet in hun systeem te zitten, er vroeg er zelfs eentje of die in België AL op de markt was. Ik : niet meer

Soit, ze bellen maandag terug om te zien hoe 't zit na overleg met Brussel

Comment

Probleem is gefixt, ze hebben iets software-achtigs geprutst... Ik merk in elk geval geen verschil met voorheen maar de uitstoot was idd niet normconform.

Echter, bij de keuring kon ik niet bediend worden : blijkt deze kar (nog) niet in hun systeem te zitten, er vroeg er zelfs eentje of die in België AL op de markt was. Ik : niet meer

Good news!

Comment

Huh?

Kennis van mij heeft toch niet echt problemen gekend toen hij die van hem kreeg.

En dat was toen ze net in duitsland 2 maand leverbaar waren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Huh?

Kennis van mij heeft toch niet echt problemen gekend toen hij die van hem kreeg.

En dat was toen ze net in duitsland 2 maand leverbaar waren.
                                Was 't een avant ? Volgens die mannen kwam het erop neer dat exact dit type nog niet eerder in de bestanden was ingevoerd... nationaal dus.

Comment

• Vreemd.. of zou het enkel de Avant zijn..

Comment

• Comment

• oranje pinkers + geel

niet mijn ding

Comment

Was 't een avant ? Volgens die mannen kwam het erop neer dat exact dit type nog niet eerder in de bestanden was ingevoerd... nationaal dus.
                                        Dit zijn 2 verschillenden:

Volgens mij zijn dat beide RS4 Avants.

Zeg maar tegen die mannen dat er in Turnhout 4 rondrijden

Of zijn er verschillen tussen bouwjaren?

Die eerste die ik gepost heb heeft de kuipzetels en blackline (of hoe heet dat) en is volgens mij, op de velgen na, identiek aan de uwe.

Als ik eraan denk stop ik morgen wel eens bij hem en vraag zijn PVG-nummer
                                        Last edited by ; 31/05/2008, 18:05.

Comment

• Of als je wilt PM ik je de nrplaat, daarmee kunnen die mannen van de keuring ook verder volgens mij

Comment

Working...
                                          X