Tja, als die RS4's hier nieuw gekocht en ingeschreven zijn, dan zijn ze de keuring niet gepasseerd hé. Maak me niet veel zorgen dat ze bij de keuring wel aan de juiste gegevens raken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenoranje pinkers + geel
niet mijn ding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk BerichtenHet ging hem om de nummerplaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHrmz dilemma!
Ik moet naar Hongarije,
Wizz Air vanaf Charleroi : 290 EUR
Malev Air vanaf Zürich: 450 EUR
RS Swiss Air vanaf thuis: 800 EUR (geschatte benzine)
Het is wel nog 200km van Budapest, in eerste 2 gevallen moet m'n klant me wel komen halen.
En ergens wil ik daar doodgraag met de sechs rijden, gumball style daar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenTja, als die RS4's hier nieuw gekocht en ingeschreven zijn, dan zijn ze de keuring niet gepasseerd hé. Maak me niet veel zorgen dat ze bij de keuring wel aan de juiste gegevens raken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOf als je wilt PM ik je de nrplaat, daarmee kunnen die mannen van de keuring ook verder volgens mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie bovenste is geïmporteerd uit duitsland als jong-occasie
PM me anders maar eens de nummerplaat, thnx !
Comment
-
Fucking hell -> Audi RS6 Avant = uberdik
Echt zo knap en imposant!
De eerste in Belgie stond (en staat) bij Jennes..
Echt heerlijk.
Gisteren teveel volk voor foto's, vandaag scheen de zon nogal slecht.
Als ik iets of wat toonbare foto's heb, dan zal ik ze zeker nog uploaden (vanavond of morgen )
En ik heb ook Fast_Audi ontmoet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIn welk opzicht is hier sprake van een dilemma?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenFucking hell -> Audi RS6 Avant = uberdik
Echt zo knap en imposant!
De eerste in Belgie stond (en staat) bij Jennes..
Echt heerlijk.
Gisteren teveel volk voor foto's, vandaag scheen de zon nogal slecht.
Als ik iets of wat toonbare foto's heb, dan zal ik ze zeker nog uploaden (vanavond of morgen )
En ik heb ook Fast_Audi ontmoet
Comment
Comment