Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zijn die foto's van de RS6 getrokken in Boortmeerbeek?
Ik was vorige week donderdag daarheen ook geweest (doe ik wel vaker aangezien kortbij Leuven ligt) en toen stond was de Audi garage nog in bouwfase. Zo te zien is het daar geopend. Ik ga daar nog eens naar toe denk ik
Zijn die foto's van de RS6 getrokken in Boortmeerbeek?
Ik was vorige week donderdag daarheen ook geweest (doe ik wel vaker aangezien kortbij Leuven ligt) en toen stond was de Audi garage nog in bouwfase. Zo te zien is het daar geopend. Ik ga daar nog eens naar toe denk ik
Fucking hell -> Audi RS6 Avant = uberdik
Echt zo knap en imposant!
De eerste in Belgie stond (en staat) bij Jennes..
Echt heerlijk.
Gisteren teveel volk voor foto's, vandaag scheen de zon nogal slecht.
Als ik iets of wat toonbare foto's heb, dan zal ik ze zeker nog uploaden (vanavond of morgen )
En ik heb ook Fast_Audi ontmoet
Yep,zie ik daar plots iemand plaatjes schieten van men ketel,bleek het Cyrano te zijn,aangename kennismaking hé
Inderdaad,de eerste RS-6 staat in premiere bij Jennes,heb er in de week ook enkel GSM pics van gemaakt,niet veel soeps,ook van alle caractere modellen die er stonden en de R8.mss toch ma is uploaden zeker
Wat heeft Jennes trouwens zo te doen met Caractere?
dit was de enigste uitzondering,was een ABT uitvoering.
Er wordt wel redelijk wat geplaatst van Caractere bij ons,dus mss dat ze dan telkens ook wat overeenkomen met een opendeur om de demowagens van Caractere te showen,plus natuurlijk een het feit dat die wagens ook weer wat meer aandacht trekken,en het WOW gehalte wat omhoogkrikken hé
Comment