wrong topic
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZou nog beter zijn maar soit, nadien bijkopen he
Enkel dat stukje he
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHandgeschakeld en heerlijke sportzetels
AF die zetels. Ik had veel liever zo'n alcantara gehad in m'n RS6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIn de kostprijs daarvan kun je je lelijk vergissen IMO. Volgens mij ging het stukje carbon bij het dash van de passagier in de RS2 voor dik 200 EUR v/d hand op ebay.
Enkel dat stukje he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAF die zetels. Ik had veel liever zo'n alcantara gehad in m'n RS6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat zweet wel sneller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat zweet wel sneller
ge-airconditionde zetels hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDaar zweet je sowieso in
Vandaag de kans gehad tegen Carrera 4 te trekken op de autostrade. Dead even, die gast begreep er geen zak van, en aan z'n duim te zien was ie vol lof
Straks pics...200.000km!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenmijn respect voor die kar groeit met de seconde
En geloof me, die gast gaf alles
Ik heb 'm zelfs bijna de lucht in zien gaan op een bumpy A27 in NL.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn is het nog wel te krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten800 EUR dus. Mja, prijzig
t'is al 865 incl btw, en dan nog eens pakweg 15% dealermarge (zoiets is het bij mij toch altijd) -> hello 1000€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenfak Da's een tiende v/d oorspronkelijke aanschafwaarde van men blauwe raket
deuren 216.5€/stuk
achterdeuren zelfde als carbon
boven handschoenkastje 143.5€
nog een pak duurder dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZotte prijzen voor een beetje carbon zeg
Dank u, dat hout zal er wel in blijven zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNee gewoon 1 met carbon kopen
Dat is de enige goeie manier ja
Comment
Comment