Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Laatste spritzer van de dag, broertje van LL z'n kar.

Die is nieuw

Comment

• Comment

• Comment

• bah geen sportstuur en dat hout past écht niet in die kleurencombinatie. Dat rood gekladder op de motor vind ik ook maar niets.

voor de rest.... hier afzetten die kar

Comment

• wa, PREISHIT??

Comment

• Ook custom uitlaatje precies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                bah geen sportstuur en dat hout past écht niet in die kleurencombinatie. Dat rood gekladder op de motor vind ik ook maar niets.

voor de rest.... hier afzetten die kar
                Weer mierengeneuk ja?

Sportstuurtje koop je alsnog nadien he. Dat hout is idd niet super maar neem ik er met plezier bij.

Welke inleglijsten zitten er in de RS2 van LL?

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                wa, PREISHIT??
                Toen ik dat eerst zag had ik dezelfde reactie. Heh ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  Weer mierengeneuk ja?

Sportstuurtje koop je alsnog nadien he. Dat hout is idd niet super maar neem ik er met plezier bij.
                  ??
                  Echt niet..ben nog naar een RS2 gaan zien voor ik de blauwe definitief gekocht had, een zwarte, en had ook hout. Staat echt niet IMO

Comment

• Kar v/d mechanieker in Zwitserland,

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Echt niet..ben nog naar een RS2 gaan zien voor ik de blauwe definitief gekocht had, een zwarte, en had ook hout. Staat echt niet IMO

I gues you're right.

B7 RS4 is het knapste als sedan, hoewel die ene zwarte Avant zonder dakrails ook wel de moeite was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              wa, PREISHIT??
                              Na 3x lezen begreep ik pas dat er geen Prei-shit staat .

Comment

• Mechanieker schuift wel goed precies.

Comment

• Die gast zit dan ook niet de hele dag te forummen

Comment

• Al zijn geld gebruikt voor een RS4 waardoor hij zijn Internetrekening niet kan betalen What a shame.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Al zijn geld gebruikt voor een RS4 waardoor hij zijn Internetrekening niet kan betalen What a shame.
                                      Zo zie je maar: iemand die niet zelfstandig is en gewoon hard werkt kan er ook geraken.
                                      Alleen wat discipline aan de dag brengen. Daar kunnen veel zeurders hier nog wat van leren.

Comment

• ... en werken en wat geduld hebben... ik was 32 toen ik mijn eerste "duurdere" wagen (BMW) kon kopen

Comment

• Krijgt ie geen eigen topic?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X