Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtensuckeVDW snapt de tachocheckfunctie niet helemaal
Laag Avy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenOhja Leftlane, de begrenzer die je nu hebt in de sechs is de befaamde "282" MTM limiter
Een full delimit biedt MTM niet aan, ook niet op de B7 RS4 waar het eveneens verlegd wordt naar 282 werkelijk.
Als ik zag hoe hard die temperatuur opliep bij ca. 300 km/h is dat ook wel te begrijpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAh interessant, komt indd overeen met de ca. 290 tacho.
Als ik zag hoe hard die temperatuur opliep bij ca. 300 km/h is dat ook wel te begrijpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenis dat ding daar niet op voorbereid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOp langer als 5 minuten aan een stuk 300km/h rijden? Nee.
even de 300 aantikken is al genoeg
Comment
-
Bwa bij m'n poging op de A31 in D reed ik toch zo'n 90km lang constant quasi boven de 275 km/h. Was geen probleem, paar keer 300 getikt.
Alle koeling moet gewoon perfect zitten, kleine verliezen hier en daar kunnen een probleem vormen.
Filmpje
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenNatuurlijk wel, ik dacht gewoon dat hij er zo "cool" aan vond dat het leek alsof hij zo snel aan de 300 zat.
Ik wist dat die foto de 'tachocheckfunctie' voorstelde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenNeen, dit bedoelde ik op de prachtige foto en het sublieme dash.
Ik wist dat die foto de 'tachocheckfunctie' voorstelde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZoek liever hoe ik m'n RS6 op 640 pk krijg met 20K, no way
644pk
Comment
-
ik zou voor stufe 3 gaan, lekker veel extra koeling bouwen ze dan in. En 750pk in een Avant is gewoon vetgeil.
Comment
Comment