Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    wat voor extra ongemakken heeft bv Rami dan?

Als alles voorzien/omgebouwd is om dat vermogen te weerstaan, dan er is geen verschil met stock.
    Rami zijn motor-upgrade kost dik €100k, deze kost €30k, toch een verschil?

Comment

• ² En DH-Exclusiv klinkt me ook niet zo bekend...

Comment

• *popcorn

Comment

• Maar je overweegt zoiets dus echt?
          Ik zou het laten voor wat het is, en misschien later doen als dit niet meer je daily drive is...

Comment

• Ik overweeg niks, ik droom zoals iedereen

Comment

• *herinnert zich een weddenschap*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                *herinnert zich een weddenschap*
                Dan moest het voor 20K én de kop er af.

En dat gaat niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Rami zijn motor-upgrade kost dik €100k, deze kost €30k, toch een verschil?
                  absoluut, maar onderschat die man van DH niet
                  Dat er bv 50-60K in de onderdelen van die motortuning gaat voor die Ruf is waanzin, ga er maar vanuit dat ze daar veel op nemen

In de duitse tuningwereld (niet gewoon een chipje ofzo steken, échte tuning) staat DH hoog aangeschreven, niet enkel voor audi.

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  ² En DH-Exclusiv klinkt me ook niet zo bekend...
                  is geen groot bedrijf nee, maar daarom minder goed?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Dan moest het voor 20K én de kop er af.

En dat gaat niet
                    waarom wil je persé de kop eraf?
                    als je kar geen olie verbruikt of rookt, dan is dat geen noodzaak, in tegendeel.

In principe bij goed onderhoud (nooit droog lopen dus bv) en intelligente rijstijl is er na 400k bij de demontage van de kop veel kans dat daar amper slijtage aan is. Zo heb ik iig al veeel foto's gezien van oude 5 cilinders, tot zelfs RS2 blokken

Comment

absoluut, maar onderschat die man van DH niet
                      Dat er bv 50-60K in de onderdelen van die motortuning gaat voor die Ruf is waanzin, ga er maar vanuit dat ze daar veel op nemen

In de duitse tuningwereld (niet gewoon een chipje ofzo steken, échte tuning) staat DH hoog aangeschreven, niet enkel voor audi.

is geen groot bedrijf nee, maar daarom minder goed?
                      Als de onderdelen in orde zijn en het zijn vakmensen kan er inderdaad maar weinig fout gaan. Dat is zeker die blauwe RS6 op BBS, die van de eigenaar?

Comment

• inderdaad. Momenteel staat er trouwens een franse RS6 van bij DH te koop op het net.

Comment

• Mij lijkt een dergelijk extreme motorombouw toch niet ideaal voor een auto waar zo extreem veel kilometers mee worden gedaan, als de RS6 van LL.

Sommigen van jullie gaan dit ongetwijfeld ontkennen, maar ik geloof gewoon niet dat dat er voor gemaakt is om 80k km te doen in een jaar. Tenzij je veel geld kwijt wilt zijn aan garagekosten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            Mij lijkt een dergelijk extreme motorombouw toch niet ideaal voor een auto waar zo extreem veel kilometers mee worden gedaan, als de RS6 van LL.

Sommigen van jullie gaan dit ongetwijfeld ontkennen, maar ik geloof gewoon niet dat dat er voor gemaakt is om 80k km te doen in een jaar. Tenzij je veel geld kwijt wilt zijn aan garagekosten.
                            Alles slijt harder ja (of toch alles wat er niet op voorzien is, bv aandrijfassen, lagers, boite, enz)

Maar puur motorisch gezien zie ik niet in waarom

Het BCY rs6 blok op zich kan 800pk aan without a sweat.

Comment

waarom wil je persé de kop eraf?
                              als je kar geen olie verbruikt of rookt, dan is dat geen noodzaak, in tegendeel.

In principe bij goed onderhoud (nooit droog lopen dus bv) en intelligente rijstijl is er na 400k bij de demontage van de kop veel kans dat daar amper slijtage aan is. Zo heb ik iig al veeel foto's gezien van oude 5 cilinders, tot zelfs RS2 blokken

ALS (extreem hypothetisch) ik zoveel geld zou uitgeven aan tuning, dan moet het gebeuren met een wagen die 100% perfect staat. En ook al denk ik dat van mijn eigen wagen, over zoiets wens ik dan 100% zekerheid, zeker omdat ik er al bijna 200K heb opzitten.

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Mij lijkt een dergelijk extreme motorombouw toch niet ideaal voor een auto waar zo extreem veel kilometers mee worden gedaan, als de RS6 van LL.

Ik denk dat je gelijk hebt

Comment

• Volgens mij allemaal weggesmeten geld, dat ding gaat toch al hard genoeg ? Sparen voor de volgende !!

Comment

ALS (extreem hypothetisch) ik zoveel geld zou uitgeven aan tuning, dan moet het gebeuren met een wagen die 100% perfect staat. En ook al denk ik dat van mijn eigen wagen, over zoiets wens ik dan 100% zekerheid, zeker omdat ik er al bijna 200K heb opzitten.
                                  je kar verbruikt geen olie en rookt niet.

dan heb je een grote zekerheid dat er niets mis is met je kop hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Volgens mij allemaal weggesmeten geld, dat ding gaat toch al hard genoeg ? Sparen voor de volgende !!
                                    Weggesmeten geld, tja...ik vind een roze tutu ook weggesmeten geld, maar er lopen toch een paar 10.000 grietjes rond in zo'n pakje elke week. Dat zijn allemaal persoonlijke meningen.

Het gaat zeker hard genoeg, daar twijfel ik niet aan. Maar een mens mag dromen. Dit staat los van mijn autoplannen volgend jaar. Een goedkope cruiser en daarnaast eventueel degelijk speelgoed. We'll see.
                                    Het punt is dat ik deze eventueel niet wil wegdoen en er iets geks mee doen.

Comment

Weggesmeten geld, tja...ik vind een roze tutu ook weggesmeten geld, maar er lopen toch een paar 10.000 grietjes rond in zo'n pakje elke week.

De betere vergelijking

Comment

• Daarbij komt dat ik het vet vind juist omdàt het er zo over is

Maar no worries, GT3 staat met stip op 1 op de wishlist

Comment

• RS6 Clubsport

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X