Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten*herinnert zich een weddenschap*
En dat gaat niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenRami zijn motor-upgrade kost dik €100k, deze kost €30k, toch een verschil?
Dat er bv 50-60K in de onderdelen van die motortuning gaat voor die Ruf is waanzin, ga er maar vanuit dat ze daar veel op nemen
In de duitse tuningwereld (niet gewoon een chipje ofzo steken, échte tuning) staat DH hoog aangeschreven, niet enkel voor audi.
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten² En DH-Exclusiv klinkt me ook niet zo bekend...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDan moest het voor 20K én de kop er af.
En dat gaat niet
als je kar geen olie verbruikt of rookt, dan is dat geen noodzaak, in tegendeel.
In principe bij goed onderhoud (nooit droog lopen dus bv) en intelligente rijstijl is er na 400k bij de demontage van de kop veel kans dat daar amper slijtage aan is. Zo heb ik iig al veeel foto's gezien van oude 5 cilinders, tot zelfs RS2 blokken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenabsoluut, maar onderschat die man van DH niet
Dat er bv 50-60K in de onderdelen van die motortuning gaat voor die Ruf is waanzin, ga er maar vanuit dat ze daar veel op nemen
In de duitse tuningwereld (niet gewoon een chipje ofzo steken, échte tuning) staat DH hoog aangeschreven, niet enkel voor audi.
is geen groot bedrijf nee, maar daarom minder goed?
Comment
-
Mij lijkt een dergelijk extreme motorombouw toch niet ideaal voor een auto waar zo extreem veel kilometers mee worden gedaan, als de RS6 van LL.
Sommigen van jullie gaan dit ongetwijfeld ontkennen, maar ik geloof gewoon niet dat dat er voor gemaakt is om 80k km te doen in een jaar. Tenzij je veel geld kwijt wilt zijn aan garagekosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMij lijkt een dergelijk extreme motorombouw toch niet ideaal voor een auto waar zo extreem veel kilometers mee worden gedaan, als de RS6 van LL.
Sommigen van jullie gaan dit ongetwijfeld ontkennen, maar ik geloof gewoon niet dat dat er voor gemaakt is om 80k km te doen in een jaar. Tenzij je veel geld kwijt wilt zijn aan garagekosten.
Maar puur motorisch gezien zie ik niet in waarom
Het BCY rs6 blok op zich kan 800pk aan without a sweat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwaarom wil je persé de kop eraf?
als je kar geen olie verbruikt of rookt, dan is dat geen noodzaak, in tegendeel.
In principe bij goed onderhoud (nooit droog lopen dus bv) en intelligente rijstijl is er na 400k bij de demontage van de kop veel kans dat daar amper slijtage aan is. Zo heb ik iig al veeel foto's gezien van oude 5 cilinders, tot zelfs RS2 blokken
ALS (extreem hypothetisch) ik zoveel geld zou uitgeven aan tuning, dan moet het gebeuren met een wagen die 100% perfect staat. En ook al denk ik dat van mijn eigen wagen, over zoiets wens ik dan 100% zekerheid, zeker omdat ik er al bijna 200K heb opzitten.
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMij lijkt een dergelijk extreme motorombouw toch niet ideaal voor een auto waar zo extreem veel kilometers mee worden gedaan, als de RS6 van LL.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenALS (extreem hypothetisch) ik zoveel geld zou uitgeven aan tuning, dan moet het gebeuren met een wagen die 100% perfect staat. En ook al denk ik dat van mijn eigen wagen, over zoiets wens ik dan 100% zekerheid, zeker omdat ik er al bijna 200K heb opzitten.
dan heb je een grote zekerheid dat er niets mis is met je kop hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenVolgens mij allemaal weggesmeten geld, dat ding gaat toch al hard genoeg ? Sparen voor de volgende !!
Het gaat zeker hard genoeg, daar twijfel ik niet aan. Maar een mens mag dromen. Dit staat los van mijn autoplannen volgend jaar. Een goedkope cruiser en daarnaast eventueel degelijk speelgoed. We'll see.
Het punt is dat ik deze eventueel niet wil wegdoen en er iets geks mee doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWeggesmeten geld, tja...ik vind een roze tutu ook weggesmeten geld, maar er lopen toch een paar 10.000 grietjes rond in zo'n pakje elke week.
De betere vergelijking
Comment
-
Comment