Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    is dat ding daar niet op voorbereid?
    Je zit op je toerental waarbij je motor z'n volledige pk's afgeeft, 2 turbo's blazen tegen maximum druk.
    Enig idee hoeveel warmte je dan produceert?

Heb het ook reeds getest. Als ik tss 5 en 6000toeren zit op autostrade zie ik zo het koelwatertemperatuur stijgen. En dan spreek ik nog niet over de olie (waarvan ik geen idee heb hoe warm ze is )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Bwa bij m'n poging op de A31 in D reed ik toch zo'n 90km lang constant quasi boven de 275 km/h. Was geen probleem, paar keer 300 getikt.

Alle koeling moet gewoon perfect zitten, kleine verliezen hier en daar kunnen een probleem vormen.

Filmpje

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

fak kerel wat een vetgeil filmpje.

Comment

• Man ik zit me al de hele tijd voorstellingen te maken van een gestripte Stufe 3 die alles eraf rijdt op de Ring... Geflipt...

Comment

• En ik vraag me af of dat een RS6 niet té nose-heavy wordt als je heel het interieur stript.

Er valt toch heel wat gewicht meer weg bij de achteras dan bij de vooras?

Of is dat maar een gedacht...

Comment

• Boven de achteras zit toch niet zo gek veel gewicht? Allez, de achterbank maar als je vooraan ongeveer heel het dashboard weghaalt compenseert dat wel.
            Desnoods batterij en andere prulletjes verhuizen naar achteren als dat gaat?

Comment

• nja, zou kunnen hoor.

Comment

• heel de motor inclusief versnellingsbak verhuizen naar achter de voorzetels.

Aandrijven op de achterwielen via het 'voorste' differentieel (dat in de versnellingsbak dus).

Moet lukken volgens mij!

Gewoon heel de bodemplaat en de helft van het chassis een beetje verbouwen.

En dan een bubbelbad installeren onder de motorkap. Piiiimp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  Boven de achteras zit toch niet zo gek veel gewicht? Allez, de achterbank maar als je vooraan ongeveer heel het dashboard weghaalt compenseert dat wel.
                  Desnoods batterij en andere prulletjes verhuizen naar achteren als dat gaat?
                  batterij zit al achteraan

en de gewichtsverdeling van 56:44 is nu niet echt rampzalig te noemen.

Comment

• Ah, oeps...
                    Zijn er eigenlijk nog van die dingen die je naar achteren kan verhuizen? Allez waarschijnlijk wel een domme vraag, anders had Audi het al gedaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                      Ah, oeps...
                      Zijn er eigenlijk nog van die dingen die je naar achteren kan verhuizen? Allez waarschijnlijk wel een domme vraag, anders had Audi het al gedaan...
                      gohja, alles van koeling bv, kijk maar naar de oude rally ur-quattro's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        heel de motor inclusief versnellingsbak verhuizen naar achter de voorzetels.

Aandrijven op de achterwielen via het 'voorste' differentieel (dat in de versnellingsbak dus).

Moet lukken volgens mij!

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Stradge, het is niet de bedoeling daar "vollen bak" mee te gaan tracken he

Eerder als een soort ultiem showbeest, zeg maar
                          Cava, maar ik zou het toch nog spijtig vinden
                          Maar het zou stiekem wel vet zijn

Avantus, die gewichtsverdeling is deze van een gestripte of ongestripte RS6?
                          Iemand trouwens een site waar ik de gewichtsverdeling van auto's kan vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            batterij zit al achteraan

en de gewichtsverdeling van 56:44 is nu niet echt rampzalig te noemen.
                            Dat gaat dan gestript naar een 63:37 ofzo?

Achteruitrijdend heb je dan de gewichtsverdeling van een Porsche ongeveer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Dat gaat dan gestript naar een 63:37 ofzo?

Achteruitrijdend heb je dan de gewichtsverdeling van een Porsche ongeveer
                              Interieur omdraaien en lekker in de koffer sturen en driften maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                heel de motor inclusief versnellingsbak verhuizen naar achter de voorzetels.

Moet lukken volgens mij!

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                En ik vraag me af of dat een RS6 niet té nose-heavy wordt als je heel het interieur stript.

Er valt toch heel wat gewicht meer weg bij de achteras dan bij de vooras?

Of is dat maar een gedacht...
                                Heb ik ook al aan gedacht...

Comment

• Zahlen von KBA
                                  Bestand vom 1.1.2007 In Deutschland:

Audi RS6(Avant): 1260

Audi RS6(Limo): 133

Audi RS6plus(Avant): 273

Audi RS6plus(Limo): 0

Comment

• Ik blijf dit zo vet vinden

Comment

• Dat is ook gewoon zo.

Comment

• Om meer power te willen in de RS6 is meer (koude) lucht cruciaal.
                                        Een dergelijke motorkap in carbon zou vet zijn als backup voor de zomer

Comment

• ik ben voor.

Comment

Working...
                                          X