Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is het mooiste dat ik kon vinden, of mtm het kan maken is een andere vraag.

Maar dat clubsport gedoe is echt

En dat van de DTM vind ik wat "te weinig".

Soit, enkel als ik ergens een backup vastkrijg, tenzij de prijs van carbon opeens goed meevalt. Ik vrees een beetje voor de prijs van een custom-made carbon motorkap

Comment

• Het lampje met motoricoontje brandt opnieuw, dus dat gedoe over emissie, zuigt wellicht teveel lucht aan of zo. Ik kan pas op 21 mei bij de garage langs gaan (bij Audi dus ook lang wachten voor onderhoud, niet alleen als je een nieuwe wagen bestelt...)

Nu, een ramp is dat niet want in feite merk ik geen enkel verschil met toen het lampje niet brandde

Wagen is de max, geen spijt van de aanschaf, het enige vervelende is dat ik sneller aan de pomp sta

Comment

• 21 mei pas?

Dat moet toch sneller te regelen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          21 mei pas?

Dat moet toch sneller te regelen zijn.
          Vind ik ook, reden is dat er slechts één mechanieker is die er wat verstand van heeft en die slechts op woensdag werkt, en ze al volboekt zijn voor vandaag en volgende week

Ergens overweeg ik om eens bij een andere stealer binnen te springen (kan nog hier in Gent gaan, of bvb Brugge, Oostkamp, is allemaal nogal op mijn baan)...

Comment

• Jammer dat je zo ver v/d regio Brussel bent, anders kon ik in de buurt wel wat regelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
              Het lampje met motoricoontje brandt opnieuw, dus dat gedoe over emissie, zuigt wellicht teveel lucht aan of zo. Ik kan pas op 21 mei bij de garage langs gaan (bij Audi dus ook lang wachten voor onderhoud, niet alleen als je een nieuwe wagen bestelt...)

Nu, een ramp is dat niet want in feite merk ik geen enkel verschil met toen het lampje niet brandde

Wagen is de max, geen spijt van de aanschaf, het enige vervelende is dat ik sneller aan de pomp sta
              hoeveel heb je van verbruik?

goede garages in Gent zijn oa Declerq en LM motors

Comment

• Duitsers

Also ein Thermikproblem hab ich schon mit meinem RS6
                Kaum fährt man so ca. 15 Minuten 310km/h schnell schon ist die Öltemperatur auf über 120°C und das Ding geht in den Notlauf und nimmt die Leistung zurück Sch......
                Aber sonst habe ich keine Probleme

Comment

• zalig

Comment

• Comment

• Is deze kleur verkrijgbaar?

Comment

• 1288 PK in een S2

Comment

" Jonus Racing is now builing an audi a8 with 1700bhp "

tjoeners

Comment

• Wtf, da's toch te zot voor woorden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              hoeveel heb je van verbruik?

goede garages in Gent zijn oa Declerq en LM motors

En NAM aan de Zuid ?

Comment

die drift op 2.32

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  En NAM aan de Zuid ?
                                  dwaze garage, verkopers kennen hun vak niet.

persoonlijk zou ik naar Declerq gaan, die kennen hun vak én hebben al veel ervaring met de V8 uit de RS4. Baas rijdt met een S8 btw

Comment

Die mensen hun trommelvliezen ontploffen bijna
                                    Wat een beest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Is deze kleur verkrijgbaar?
                                      Audi exclusive Zandbeige pareleffect denk ik...

Comment

Zalig filmpje
                                        Die Urquattro die daar ff drift
                                        Die karren reden daar allemaal precies met 800+pk, ze konden goed volgen

Comment

• Volgens mij moet dat toch verdomd moeilijk zijn om daar degelijk mee te rijden..

Ligt dat trouwens aan mij (schroom je niet om eerlijk te zijn gasten, ik leer graag bij) en aan m'n rijstijl of zijn turbo's moeilijker tegen 100% over een circuit te jagen?
                                          Met de RS2 is het echt werken om niet in dat turbogat te duikelen, ik worstel nog wel wat met het schakelen op de Ring bv, moet ik eerlijk bekennen.

Comment

Working...
                                          X