Wordt het 'management' van de bak aangepast? Maar daar zal het toch niet bij blijven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGoeie vraag eigenlijk: Steve, hoe wordt dat gedaan?
weet ik veel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWordt het 'management' van de bak aangepast? Maar daar zal het toch niet bij blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
"kunt U even uitleggen hoe ik het Getriebe moet verstärken want wij willen dat goedkoper doen"
Mail sent!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWordt het 'management' van de bak aangepast? Maar daar zal het toch niet bij blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenAndere dimensionering van de componenten die de krachten overbrengen (tandwielen, assen) lijkt me logisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDat is nu eigenlijk al gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat werd door MTM gedaan?
Niet dat ie nu traag is ofzo he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOh ja, er zitten enorm veel tandwielen in gebouwen...
Heb jij geen mechanica of iets in die aard waar dat wel in voor komt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Heb jij geen mechanica of iets in die aard waar dat wel in voor komt?
Ja, sterkteleer en 2 vakken mechanica.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNiet dat ie nu traag is ofzo he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLL, ik vind dat je dit moet kopen:
Vetter kan maar moeilijk lijkt me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZijn daar niet meer pics van eigenlijk? Deze blijft vet maar het is de enigste die ik tot nu toe gezien heb van die kar denk ik.
alé dan.
Comment
Comment