Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenjij als potentieel geinteresseerde, mail die danham eens en vraag wat er juist versterkt wordt, tot hoeveel ze dan aankan, en wat het kost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten"nu geen zin"
LL, always thinking in terms of NOW
Straks misschien wel zin, wie weet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe leeft maar 80 jaar he, of zelfs maar 50 zoals wsl in mijn geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDie velgen lijken sprekend op die van de Bugatti EB110, zalig
Het zijn ook die velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDie velgen lijken sprekend op die van de Bugatti EB110, zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenHoop je op een nobele dood in de RS6?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNee dat niet, maar ik heb niet altijd even gezond geleefd. En nog steeds. Ik besef dat niet altijd maar mijn bioritme is echt MEGA ontregeld. En het eten op de baan is ook niet altijd je dat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenIdd, zou er zelf beter ook iets aan doen maar bon. Dit is geen wenerstopic en Babzcuk kan ons altijd op de goede weg helpen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenPolen zijn nergens goed voor behalve om stenen op elkaar te leggen
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
Die zwarte vind ik iets minder, ik denk spontaan aan een walrus
Comment
Comment