Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat is anders het nu van 4x4?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOm snotapen die niet met een wagen kunnen rijden veilig tegen hoge snelheden te laten piloteren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten53.800 vs 182.000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOm snotapen die niet met een wagen kunnen rijden veilig tegen hoge snelheden te laten piloteren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenKnap!
Suggestie: de RS2 erbij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenen ben jij ook in het bezit van een s of rs?
Het geld ligt klaar, het model nog niet gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenNot yet.
Het geld ligt klaar, het model nog niet gevonden
bijvoorbeeld ne rs4 b7 of ne b5,waar toch e groot verschil tussen zit he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenen wat is uw budget als ik zo onbeleefd mag zijn?
bijvoorbeeld ne rs4 b7 of ne b5,waar toch e groot verschil tussen zit he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenIk ga in de voetsporen treden van Leftlane met de RS6.
autoscout.de en mobile.de vind je er voldoende zeker
en indien mogelijk voor een plusje gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZalig!
Da's het leuke d'r aan, meer en meer jonge gasten gaan zich binnenkort een RS6 kunnen kopen, feeeeeest!
en dan zijt ge nog ni verzekerd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenmja,weet ik niet,aankoop zeker,maar taksen alleen al 1800euro per jaar.
en dan zijt ge nog ni verzekerd!
Vooral die verzekering vrees ik.
Comment
-
Neen, geen nieuwe RS6. Verzekering en taks zijn inderdaad duur maar prioriteiten zeker?
( De kans is groot dat ik hem in een ander land kan inschrijven waar alles een stuk goedkoper is. )
Comment
Comment