Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenNee serieus, sla me dood maar ik zou dit vet vinden:
Verhogen, offroad-banden, bagagerek op het dak en verstralers!
Vet toch, moest je geld te veel hebben?
Zo'n Treser ombouw van de RS6 ofzo. Moet vet zijn volgens mij.
Een audi RS6 allroad quattro plus, ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenow, wrong guy om te bellen en te vragen over tevredenheid van die garage
terecht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk maak maar een mopje spillies, ik zal het niet meer doen. Dacht dat het duidelijk was door de ( ) smiley.
Maar je haalt die gedachte voor dat mopje wel van ergens, maar soit, gene stress.
Je mag nog altijd mopjes maken hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenNee serieus, sla me dood maar ik zou dit vet vinden:
Verhogen, offroad-banden, bagagerek op het dak en verstralers!
Vet toch, moest je geld te veel hebben?
Onnozelaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk meen dat, eerlijk waar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMoest ik Sultan zijn, ik gaf je een budget en een RS6!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGij hebt iets met de Sultan vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIeder z'n ding
Photoshop!
Dit rek:
Het ultieme trekking- en skitriphok...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenLL is sultan van de bruine eieren ja!
of nee, dat is roughneck
Ruffie van de bruine dampen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenZo 2 op dat rek:
Dit rek:
Het ultieme trekking- en skitriphok...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenGreat minds think alike!
Comment
Comment