Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk Berichten
    Weet er soms iemand wat een RS6 bumper zou kosten? wel voor het vorige model (model LL)...
    liefst nieuw en OEM
    Tegen morgen kan ik U dat wel zeggen...Avantus misschien vandaag nog.

Comment

• Ik zal het dadelijk opzoeken

Comment

• 496€ primed, zonder btw en zonder dealermarge.

grilletjes zijn daar uiteraard ook nog niet bij, maar daar heb ik de prijzen niet van.

Comment

• editttt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            496€ primed, zonder btw en zonder dealermarge.

grilletjes zijn daar uiteraard ook nog niet bij, maar daar heb ik de prijzen niet van.

Waarschijnlijk 75 euro per stuk ofzo

Comment

• RS6 allroad

Comment

• Op zich vind ik dat echt een goed idee

Ik zou zelfs durven stellen dat dat eventueel verkoopt.

Comment

496€ primed, zonder btw en zonder dealermarge.

Hmm, dus gelakt met grilletjes zou mij een dure grap zijn? Desalniettemin zou het wel retecool staan op men wagen.

Overlaatst deze nog gekocht:

Comment

• en uiteraard ben je niets met een RS6 voorbumper zonder de voorste gardebous' é

vette velgen!

Comment

en uiteraard ben je niets met een RS6 voorbumper zonder de voorste gardebous' é

vette velgen!
                      Kut, dat ook nog.. bestaat er ook geen RS6 style voorbumper?

Comment

• geen id. Dat zal iig vrij raar ogen zonder die verbrede spatborden.

Comment

• Audi is working on a RS6 Plus, the Plus will have 613 hp.
                          The normal RS6 have only 580 hp under the hood.

Comment

• ''only 580BHP''

Priceless

Comment

• blijven gaan

Comment

• No shit...

Comment

• Ik zou bijna zeggen dat die pk race wel eens mag stoppen.

Maar ik ga snel m'n mond spoelen

Comment

• The Audi RS 6 Avant may be at the forefront of the horsepower race with BMW and Mercedes, but so far none have been delivered yet. Market launch is expected to take place this summer and already rumors have popped up talking of a new RS 6 Avant Plus model.
                                    The previous generation Audi RS 6 Avant also had a Plus version at the end of its production (April – October 2004) which provided customers with an additional 30 hp (480 hp instead of 450 hp) through a remapped ECU and additional radiators, 19 inch wheels instead of 18 inch and a sports suspensions lowering the car by another 10 mm. Only 999 units found their way to dealerships.
                                    Dutch AutoTelegraaf now claims that, according to insiders, the current RS 6 Avant will also come in a Plus guise but not until the end of its life cycle, probably sometime in 2011. The current A6 model is about to receive a facelift and will not be replaced by an all new model until at least 2011, if not later. The new RS 6 Avant Plus would be able to boast 613 hp from its V10 engine (580 hp in the regular RS 6 Avant).
                                    bron http://www.worldcarfans.com/9080515....-set-to-return

Comment

• 613hp

Comment

• zoals met alles waar turbo's opzitten, chippen.

Comment

• Whiiiiii
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X