Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is gewoon ziek, byebye S65/CL65AMG.

Comment

• 1pk meer ja

Comment

• Ja, maar wacht nog even op MTM und Co. ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
          Ja, maar wacht nog even op MTM und Co. ...
          Wachten, wachten, wachten? Zelf uw dremel bovenhalen ja.
          AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            Ja, maar wacht nog even op MTM und Co. ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
              Wachten, wachten, wachten? Zelf uw dremel bovenhalen ja.
              Ik zie u al met een dremel ff lucht intakes slijpen in de motorkap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Ik zie u al met een dremel ff lucht intakes slijpen in de motorkap
                Gaten dremelen en kippedraad erover...
                AutoMinded.be

Comment

Iemand die weet hoe lang je in Belgie mag rondrijden met een buitenlandse plaat? (Officiele plaat ingeschreven in het buitenland)
                  Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Eigenlijk helemaal niet als je niet ook in dat land woont en gedomicilieerd bent.
                  Hmm, ik dacht als u een vennootschap hebt in het buitenland en deze geeft u een firmawagen op platen van dat land, dat ze u niet veel kunnen doen.
                  Gesteld natuurlijk dat u correct bent in uw Belgische aangifte en uzelf een voordeel van alle aard toerekend voor het gebruik van de wagen (zoals u ook moet doen met de wagen(s) die u ter beschikking krijgt van uw Belgische vennootschap).

Comment

• @Corneel: het is niet via een bedrijf maar ik wel een oplossing vinden om mn taksen, verzekering,... Iets te droppen. Althans, dat hoop ik.
                    AutoMinded.be

Comment

@Corneel: het is niet via een bedrijf maar ik wel een oplossing vinden om mn taksen, verzekering,... Iets te droppen. Althans, dat hoop ik.
                      Geloof me, ik (en velen met mij) hebben al uren, dagen, maanden, jaren gezocht naar dergelijke oplossingen en fiscale omweggetjes.

Feit is dat het allemaal verdomd goed is dichtgetimmerd én dat de mogelijkheden die er zijn meer geld kosten dan gewoon de taksen die er toe staan betalen .

Comment

• Comment

• Véél te laag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            Geloof me, ik (en velen met mij) hebben al uren, dagen, maanden, jaren gezocht naar dergelijke oplossingen en fiscale omweggetjes.

Feit is dat het allemaal verdomd goed is dichtgetimmerd én dat de mogelijkheden die er zijn meer geld kosten dan gewoon de taksen die er toe staan betalen .
                            Ja dat dacht ik al maar wie niet waagt?
                            AutoMinded.be

Comment

Ja dat dacht ik al maar wie niet waagt?
                              Krijgt geen gezeik met de fiscus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Krijgt geen gezeik met de fiscus?
                                Nog 3 jaar en ik woon hier niet meer, ik houd het wel even vol.
                                AutoMinded.be

Comment

• Dat is wat ik gisteren bedoelde met "het is op het nieuws geweest". Ik kan me gemakkelijk "permanent" inschrijven in het andere land en hier gewoon wonen om af en toe naar ginder te trekken. Ach, we zien wel. eerst een goede RS6 vinden.

EDIT: AudiSport.be is gelanceerd.
                                  Last edited by Ritsuke; 16/05/2008, 12:53.
                                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Ideale hoogte en velgen.

Comment

• te laag, kassen lopen niet meer mooi rond de band.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        te laag, kassen lopen niet meer mooi rond de band.
                                        Inderdaad

Naar aanleiding van Tuur Bo's kar:

http://www.penneck.com/rs4gallery/ Handige site!

Comment

Working...
                                        X