Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Member op RS6.com beschrijft de nieuwe RS6.

Mijn favoriete zin:

This car IS fantastic, its just not as visceral as the old one, its more refind, an axe murderer in a Tux listening to Vivaldi instaed of an axe murderer listening to people being axe murdered.

Comment

• hahahahaha

Ps. De scammers zitten ook al in Duitsland
      Oh nee
      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
        Oh nee
        Vet, een 'Audi White Exlusive'!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Tuurbo zijn plotse aankoop is verklaard!

Comment

hahahahaha

Oh nee
            Check dan vooral de titel en beschrijving.

57.000 km < 570.001 km

Ps. Scammers zitten volgens mij overal, jammer genoeg..

Comment

AudiSport verdorie maar het moet nog groeien. :p

Ik wil ook wel eens foto's zien van die S3 want hij gaat, tussen al die andere wagens hier, bijna in het niks op.
              Leuk forum, alleen mis ik wat meer smilies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                Heb je soms ergens foto's van je S3? Andere zijn natuurlijk ook welkom, alsook je ervaringen met deze wagen

Bestaan er eigenlijk goeie S3 fora? (genre e46fanatics)
                beste s3 site(wel fr.),vind je echt ALLE informatie zowel de 8L en 8P,maar ik ben meer fan van de 8L daar deze breder is dan een a3,kun je spijtig genoeg van de recente 8P niet zeggen , http://www.s3-passion.com en voor alle audi's maar veel van de s3 http://www.audi-sport.net (uk)
                van mijne maak ik binnenkort een paar pics,hier alvast enkele andere(moet dringend is leren hoe da 'k hier foto's in groot formaat op zet)
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

AudiSport verdorie maar het moet nog groeien. :p

Ik wil ook wel eens foto's zien van die S3 want hij gaat, tussen al die andere wagens hier, bijna in het niks op.
                  vind ik ook,en de s4 b5 niet te vergeten,misschien de kleine broer van de rs4,maar toch ook een exclusieve wagen zou ik zo zeggen!
                  nog een paar s3's.En ja ik zie ze liever met andere (OEM)velgen want de originele velgen ogen veel te braaf,zeker in real life.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                    beste s3 site(wel fr.),vind je echt ALLE informatie zowel de 8L en 8P,maar ik ben meer fan van de 8L daar deze breder is dan een a3,kun je spijtig genoeg van de recente 8P niet zeggen , http://www.s3-passion.com en voor alle audi's maar veel van de s3 http://www.audi-sport.net (uk)
                    van mijne maak ik binnenkort een paar pics,hier alvast enkele andere(moet dringend is leren hoe da 'k hier foto's in groot formaat op zet)
                    Nog een AudiSport forum! I feel such a copy cat.
                    AutoMinded.be

Comment

• blijf er fan van,en een stuk goedkoper op de tweedehandsmarkt dan zijn grote broer
                      vooral in sedan, love it!
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                        Tuurbo zijn plotse aankoop is verklaard!
                        A ja ? Misschien "plots" voor jullie... ik was er al mee "bezig" sedert augustus 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Leuk forum, alleen mis ik wat meer smilies
                          ², ik wil die groene mannetjes!

Comment

• Audi onthult 24u Nürburgring Endurance R8

De 24-uur van de Nürburgring krijgt dit jaar bezoek van een raceversie van de Audi R8. Een 4.0 liter V8 stuwt 530 pk naar de vier wielen.

De welbekende 4.2 liter V8 TFSI werd door de ingenieurs vervangen door een 4.0 liter V8 met 530 pk om aan de reglementen van zijn klasse te voldoen. De standaard bumpers werden vervangen door nieuwe widebody exemplaren die wat lijken op die van het V12 R8 TDI Le Mans concept. De race-R8 beschikt verder over grotere luchtinlaten, grotere uitlaatpijpen, een lichter chassis, een oversized GT spoiler achteraan en een agressieve diffuser.

De 36ste ADAC Zürich 24-uren race zal plaatshebben op 24 Mei op de Nürburgring-Nordschleife in Duitsland. Recent hebben ook Volkswagen met de Scirocco, Lexus met de LF-A en Opel met de Astra OPC hun deelname bevestigd.
                            Bron: Groenlicht.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              ², ik wil die groene mannetjes!
                              Welke?
                              AutoMinded.be

Comment

• Deze vier:

Comment

• Een van de betere filmpjes die het S8 V10 geluid tonen:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    Een van de betere filmpjes die het S8 V10 geluid tonen:

klinkt fakking sexy die V10, niet normaal

ze hebben dat goed gedaan daar bij Audi, als je er een MIlltek onder hangt verneuk je het geluid

Comment

• ideetje voor tuurbo?

Comment

• Comment

• Gisteren een RS6 Avant tegengekomen in de garage.
                                          Die is binnen wegens serieuze problemen met de vering.

Comment

Working...
                                          X