Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Tiens, problemen met de vering bij een RS6?

Zeldzaam

Comment

• Update over die van u?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Update over die van u?

Ligt nog beenhard, ik ga em zachter laten zetten zodat ie ongeveer gelijkwaardig is aan het oorspronkelijke DRC. Volgend jaar als ik 'm uit roulatie neem zet ik em dan weer lekker strak.

In ieder geval een fenomenaal verschil, die boot is een kart geworden.

Maar met mijn kilometers moet het het eerstvolgende halfjaar / jaar terug wat comfortabel staan. Belgische + Hongaarse wegen = kxt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Tiens, problemen met de vering bij een RS6?

Zeldzaam
            ik zal morgen nog eens nahoren hoe het gesteld is met die RS6.

Comment

• Mijn vader reed vroeger met een S4 break, zo eentje met 2 turbo's

Vond ik een heel leuke auto, maar hij zei dat hij niet zo goed reed.

Had hem begin 2002 gekocht van een garage die er zo nog eentje staan hadden op stock.
              Na een half jaar heeft ie een BMW besteld. Hebben er wel bijna een jaar op moeten wachten op die BMW, maar volgens mij vader was dat de beste beslissing ooit.

Jammer genoeg heb ik zelf nooit met die Audi mogen rijden. Met die BMW heb ik wel al wat gereden, en die rijdt wel heel goed.

Comment

Ligt nog beenhard, ik ga em zachter laten zetten zodat ie ongeveer gelijkwaardig is aan het oorspronkelijke DRC. Volgend jaar als ik 'm uit roulatie neem zet ik em dan weer lekker strak.

Maar met mijn kilometers moet het het eerstvolgende halfjaar / jaar terug wat comfortabel staan. Belgische + Hongaarse wegen = kxt.
                Klinkt zalig, benieuwdheid!

Comment

Uit roulatie? Andere autobahncruiser op het oog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                    ideetje voor tuurbo?
                    FAAAAK

Comment

• De RS6 bovenaan is verdomd knap in dat grijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                        FAAAAK
                        echt é!!!

droomt

daarjuist gespot, lekkere sound

Comment

• Heb gisteren voor de eerste maal een nieuwe rs- blauwe rs 6 break gezien en moet zeggen dat het vooral de sound was die me de aandacht deed trekken. Heb een foto genomen met de gsm, als het lukt post ik hem wel even.

Comment

• hee luitjes, waar kan ik foto's vinden van de Audi a4 v6????

En hoe kun je foto's hier op zetten? wie kan mij helpen ???

Gteatzzzz Ed

Comment

• Alvast bedankt....

Comment

• ??? no cemments? moet ik eerst zelf een bericht sturen voor dat ik kan lezen wat anderen mij sturen???

Comment

• Soms kan gewoon wat geduld hebben ook goed zijn

Niet iedereen kan altijd onmiddellijk antwoorden.

Fotos zetten kan je door volgende manieren:
                                  Je voegt ze toe in de Uitgebreide editor als attachment

Of je kopieert de link van een foto die al op internet staat en zet die tussen de IMG tags door op het berg-zon-geel afbeeldingetje te klikken boven aan het tekstvak.
                                  dan krijg je dit
                                  [IMG ]http://www.site.com/afbeelding.jpg [/IMG ] (zonder de spaties dan)

Comment

• En een Audi A4 met V6 ziet er 't zelfde uit als de andere A4, en hoort dus in 't Audi lovers topic

Comment

• [ATTACH]51224[/ATTACH]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Edkostuc Bekijk Berichten
                                        hee luitjes, waar kan ik foto's vinden van de Audi a4 v6????

En hoe kun je foto's hier op zetten? wie kan mij helpen ???

Gteatzzzz Ed
                                        De oude van mijn vader zag er zo uit:

Maar dan in het felblauw.
                                        Was ook een V6, maar dan met 2 turbo's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Edkostuc Bekijk Berichten
                                          [ATTACH]51224[/ATTACH]
                                          die V6 dus

Comment

Working...
                                          X