Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daar nog ceramic brakes onder en hij was af. Echt mega zot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Minder mooie kleur

Dank u

Groen is dé kleur voor dat type A6, maar op een RS6 idd minder geslaagd.

Comment

• wat ik me al een tijdje afvraag is :
        Wat is nu het grote verschil tussen S en RS?? Is de R zoals de M-divisie bij bmw of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
          Dank u

Groen is dé kleur voor dat type A6, maar op een RS6 idd minder geslaagd.
          Dolfijngrijs is dé kleur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
            wat ik me al een tijdje afvraag is :
            Wat is nu het grote verschil tussen S en RS?? Is de R zoals de M-divisie bij bmw of niet?
            S en RS worden beide door Quattro gmbh gemaakt.

Comment

Dolfijngrijs is dé kleur!
              Op een RS6 is dit idd vét. Zeker icm die gunmetal velgen.

Maar op een gewone A6 zou dit te alledaags overkomen, nu ja, zit hier in het verkeerde topic om over gewone A6'n te zagen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                S en RS worden beide door Quattro gmbh gemaakt.
                quattro GmbH

Comment

• Comment

• sorry Steve

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                      Op een RS6 is dit idd vét. Zeker icm die gunmetal velgen.

Maar op een gewone A6 zou dit te alledaags overkomen, nu ja, zit hier in het verkeerde topic om over gewone A6'n te zagen .
                      onze A6 was zo

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      quattro GmbH

Comment

onze A6 was zo
                        Dat was een Avant zeker?
                        Ik heb gewoon een wat vertekend beeld op dat gebied. Haast elke dag passerend aan die groene A6 in de garage (die ik nog altijd mooi vind, heb zelfs nog geen enkele andere A6 tegengekomen die ik knapper vond) helpt niet echt natuurlijk om andere kleuren te appreciëren.
                        Mijn auto, mooie auto zeker?

En terug on topic: Verre oom van mij had vroeger een RS6 maar was daar niet over te spreken, pakken motorproblemen gehad. Zo zijn oa alle zuigers vervangen geweest. Is dit veel voorkomend, motorproblemen, of lag het eerder aan hem?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Fok, dat zwarte dak staat em goed

Comment

• Die witte A8 is gewoon AF. Dat dak, die velgen, die kleur, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Fok, dat zwarte dak staat em goed
                              Carbon Fibre?

Comment

• Ik dacht dat het gewoon zwarte lak was, ik vind het reteknap!

Comment

• Wat mij stoort aan die witte A8 zijn sommige van die chrome elementen. (bv vooraan onder de voorlichten)

Voor de rest is ie inderdaad wel vet. Al mocht ie wel iets lager.

Comment

• Vandaag zoals gezegd met mijn eerste S gereden: de S5. Ik moet zeggen; wat een wagen . Wat een power en wat een tractie. Heerlijk om hem in de toeren te jagen...tot wel 7.000 rpm. Echt in iedere versnelling trekkracht....ook in zes met 160 km op de snelweg wordt je nog altijd diep in de stoel gedrukt. Ook het geluid van de V8 is overweldigend; aan de lichten spelen met het gas en de V8 sonore brom ten gehore brengen is elke keer weer verleidelijk. Ook wel ene stoer gezicht; achter me reed een S8. Veel mensen de omkeken op het moment dat de V8 en de V10 langsreden . Ik post hier zometeen wat foto's
                                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• sigpic

Comment

• De courreurs:

Sfeerbeelden:

sigpic

Comment

Working...
                                          X