Daar nog ceramic brakes onder en hij was af. Echt mega zot!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMinder mooie kleur
Groen is dé kleur voor dat type A6, maar op een RS6 idd minder geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenDank u
Groen is dé kleur voor dat type A6, maar op een RS6 idd minder geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenwat ik me al een tijdje afvraag is :
Wat is nu het grote verschil tussen S en RS?? Is de R zoals de M-divisie bij bmw of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDolfijngrijs is dé kleur!
Maar op een gewone A6 zou dit te alledaags overkomen, nu ja, zit hier in het verkeerde topic om over gewone A6'n te zagen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenS en RS worden beide door Quattro gmbh gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenOp een RS6 is dit idd vét. Zeker icm die gunmetal velgen.
Maar op een gewone A6 zou dit te alledaags overkomen, nu ja, zit hier in het verkeerde topic om over gewone A6'n te zagen .
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenquattro GmbH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenonze A6 was zo
Ik heb gewoon een wat vertekend beeld op dat gebied. Haast elke dag passerend aan die groene A6 in de garage (die ik nog altijd mooi vind, heb zelfs nog geen enkele andere A6 tegengekomen die ik knapper vond) helpt niet echt natuurlijk om andere kleuren te appreciëren.
Mijn auto, mooie auto zeker?
En terug on topic: Verre oom van mij had vroeger een RS6 maar was daar niet over te spreken, pakken motorproblemen gehad. Zo zijn oa alle zuigers vervangen geweest. Is dit veel voorkomend, motorproblemen, of lag het eerder aan hem?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenFok, dat zwarte dak staat em goed
Comment
-
Vandaag zoals gezegd met mijn eerste S gereden: de S5. Ik moet zeggen; wat een wagen . Wat een power en wat een tractie. Heerlijk om hem in de toeren te jagen...tot wel 7.000 rpm. Echt in iedere versnelling trekkracht....ook in zes met 160 km op de snelweg wordt je nog altijd diep in de stoel gedrukt. Ook het geluid van de V8 is overweldigend; aan de lichten spelen met het gas en de V8 sonore brom ten gehore brengen is elke keer weer verleidelijk. Ook wel ene stoer gezicht; achter me reed een S8. Veel mensen de omkeken op het moment dat de V8 en de V10 langsreden . Ik post hier zometeen wat foto'ssigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment