Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Dolfijngrijs is dé kleur!

Net achter zo eentje gereden in Berchem. Wel met de matte alu spiegels en chromeline.

RS6 plus, of 'gewoon' eentje met gunmetal velgen... In elk geval
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Stom dat die Cabrio wel redelijk zwaarlijvig is, maar naar het schijnt breekt hij ook veel makkelijker los achteraan...
      ik lees overal dat de cabrio eigenlijk niet zo goed rijdt als de avant en sedan

Comment

• wat logisch is imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          wat logisch is imo.
          inderdaad.

Comment

• De Cabrio moet van mij ook niet rijden als een berline...
            Koop je in mijn ogen in een ander opzicht

Comment

• Die cabrio is imo veel te duur voor wat je krijgt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Cabrios met een dikke V8 in een tunnel =
                Vooral als je zelf met je rechtervoet kan bepalen hoe luid het moet brullen.
                Ach, ruitje wat naar beneden helpt ook

Comment

• Die RS4 cabrio is ook wel een knappe verschijning , zalig cruisen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                    M'n favo (R)S

Die is zo geil

Comment

• Ook de mooiste kleurencombo die je kan kiezen voor een A4 vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Net 1.300km gereden, door Zwitserland, Oostenrijk, Duitsland, Hongarije....

rit van men leven

Wenen - Budapest --->

Frankrijkmatig biljartvlak, nobody cares about the speed, gewoon knallen!
                        En die B-roads here

Ik kan blijven vertellen.... nooit gedacht dat ik dit in Europa nog zou meemaken. Ben hier al geweest, maar altijd met vliegtuig naar Budapest.

NOOIT MEER!
                        Wenen - Budapest is idd een zalige snelweg. 6 keer of zo die route afgelegd tijdens rit naar en van Turkey en 6x zo leeg dat je gerust constant kan vlammen. En dat geldt ook voor Servië.

euhm, is dit voor werk die km's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                          Wenen - Budapest is idd een zalige snelweg. 6 keer of zo die route afgelegd tijdens rit naar en van Turkey en 6x zo leeg dat je gerust constant kan vlammen. En dat geldt ook voor Servië.
                          Er staan dus wel flitsbakken op dat traject (grens tot Budapest) om de 30km ongeveer. Als ze 's nachts werken hang ik er van de heenweg in ieder geval 4 of 5 keer ferm aan, ben er niet echt vaak onder de 200 geweest. Maar heb eigenlijk geen flitsen gezien.
                          Vandaag heb ik de bakken in het daglicht gezien, eentje per ongeluk getest tegen 190 en die werkte

euhm, is dit voor werk die km's?
                          Jawohl.

Vandaag heb ik wel bijna 2 frontale ongevallen gezien... het blijft toch een gevaarlijk spelletje, dat inhalen op die 1vaksbanen. 1 keer een busje dat de wegopdraaide, keek niet naar rechts en ramde nét niet een inhalende vrachtwagen (mits het nodige kunst en vliegwerk in de berm).
                          En 1 keer een personenwagen achter me die nog mee kwam inhalen en de boel to-taal verkeerd inschatte. Freaky als je ze achter je ziet inhalen terwijl er je net een vrachtwagen kruist. Ik moet zeggen, die gasten kunnen prachtig offroaden met hun vrachtwagens.

Die overstekende dieren zijn ook serieus gevaarlijk, maar daar moet je niet naar zien. Gewoon tegen rijden. Als je begint uit te wijken enzo, dan gebeuren de ongevallen.
                          Sorry fazant, 3 katten en mus. Ik weet niet of ik jullie geraakt heb, maar ik kwam van rechts!

Comment

• Pic van RS-quattro meet thx to Sebastiaan van JD

Comment

• manmanman

Comment

Pic van RS-quattro meet thx to Sebastiaan van JD

Die Bimoto's maken het toch wel af

Comment

Je hebt daar wel nog veel plaats om nog een extra verluchtingsgat te maken...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik dacht net hetzelfde toen ik die foto zag

Zal misschien nog meevallen qua uitzicht aangezien de RS6 zwart is, bij die B5 RS4 springt dat te hard in het oog.

Comment

• Zo'n zalige auto, die RS6. Velgen staan echt mooi aan de buitenkant.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                      2012-...
                                      '07 BMW 118d

Comment

Zwitserse gatenkaas
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

manmanman

Wat een beeld, als vissen in het water.

Comment

Working...
                                          X