Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zo'n zalige foto's matteo! klasse

Zien er trouwens niet bepaald onscherp uit? Integendeel zelfs....

Enne.... die hoogte is ook ideaal
    hoe rijdt ie zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
      zo'n zalige foto's matteo! klasse

Zien er trouwens niet bepaald onscherp uit? Integendeel zelfs....

Mja toch, in full res. zie je heel duidelijk dat ze niet echt scherp zijn.

Ik heb dat nog al gemerkt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Mja toch, in full res. zie je heel duidelijk dat ze niet echt scherp zijn.

Ik heb dat nog al gemerkt...
        de bewegende alleen, of ook de stilstaande?

tsja.... ik vind dat dat hier keihard meevalt. Enkel bij die ene waar hij door die plas rijdt houdt hij meer scherpgesteld op de omgeving dan op de wagen zelf.... was dat met lange sluitertijd, of net kort om het beeld (en het opspattende water etc.) te freezen?

Als ik dit vergelijk met die van mij van de 123-124-shoot zou ik deze gerust haarscherp durven noemen

Comment

de bewegende alleen, of ook de stilstaande?

tsja.... ik vind dat dat hier keihard meevalt. Enkel bij die ene waar hij door die plas rijdt houdt hij meer scherpgesteld op de omgeving dan op de wagen zelf.... was dat met lange sluitertijd, of net kort om het beeld (en het opspattende water etc.) te freezen?

Als ik dit vergelijk met die van mij van de 123-124-shoot zou ik deze gerust haarscherp durven noemen

De allereerste pannings hier, die van de RS die in cirkeltjes rijdt, stond m'n lens op manuele focus. Had het te laat gezien.

De andere ja, ik wou movement in de foto's, dus heb een langere sluitertijd genomen (tss 1/20 en 1/60 telkens). Moeilijk als de auto naar je toe rijdt natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            De allereerste pannings hier, die van de RS die in cirkeltjes rijdt, stond m'n lens op manuele focus. Had het te laat gezien.

De andere ja, ik wou movement in de foto's, dus heb een langere sluitertijd genomen (tss 1/20 en 1/60 telkens). Moeilijk als de auto naar je toe rijdt natuurlijk...
            uiteraard. Dan moet je al tegelijk uitzoomen.... veel oefenen, ik kan het iig langs geen kanten

maar dan nog, niet altijd zo bescheiden zijn, daar zitten echt wel knappe beelden tussen

Comment

Enne.... die hoogte is ook ideaal
              hoe rijdt ie zo?
              echt é 6 of 7 keer bijgesteld, tot ie op de halve mm na perfect naar m'n zin stond

Ie rijdt strak en direct, enkel de ingaande demping moet nog wat aangepast worden (of uitgaand wat zachter, die moet immers te veel opvangen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                echt é 6 of 7 keer bijgesteld, tot ie op de halve mm na perfect naar m'n zin stond

Ie rijdt strak en direct, enkel de ingaande demping moet nog wat aangepast worden (of uitgaand wat zachter, die moet immers te veel opvangen)
                en heb je die dakhemel er nu ondertussen uitgekregen? Want je zei dat dat niet goed lukte....heb je al een fotootje van het interieur zonder dakhemel?

en wat is het volgende dat gestript wordt? Achterbank?

Comment

en heb je die dakhemel er nu ondertussen uitgekregen? Want je zei dat dat niet goed lukte....heb je al een fotootje van het interieur zonder dakhemel?

dakhemel heb ik moeten afscheuren, dat alcantara plakte verdomd hard.

achterbank is al vervangen voor een centrale race-recaro... best unieke ervaring voor de persoon die achteraan zit hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    dakhemel heb ik moeten afscheuren, dat alcantara plakte verdomd hard.

achterbank is al vervangen voor een centrale race-recaro... best unieke ervaring voor de persoon die achteraan zit hoor!
                    Wuk?

Is het strippen begonnen??

Het gaat toch over de RS6 van LL?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                      Wuk?

Is het strippen begonnen??

Het gaat toch over de RS6 van LL?
                      neen, over de B5 RS4 MTM die matteus gisteren heeft geruild met z'n 300TD.

TUURLIJK gaat het over die RS6. Dat was toch al een tijdje gezegd dat ie gestript ging worden?

Comment

neen, over de B5 RS4 MTM die matteus gisteren heeft geruild met z'n 300TD.

Gast er was afgesproken dat dat nog even stil zou gehouden worden.

Comment

TUURLIJK gaat het over die RS6. Dat was toch al een tijdje gezegd dat ie gestript ging worden?
                          Gezegd wel, zoals er hier veel gezegd wordt.

Maar ik dacht niet dat het zo snel al ging gebeuren.

Gene stress hé, ik wist het alleen niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Gezegd wel, zoals er hier veel gezegd wordt.

Maar ik dacht niet dat het zo snel al ging gebeuren.

Gene stress hé, ik wist het alleen niet.
                            geen probleem spillies, niemand is alleswetend

Comment

geen probleem spillies, niemand is alleswetend
                              Ik meestal wat meer dan de andere, maar dat zal wel aan mij liggen...

Comment

• Daarjuist Lefty z'n RS6 terug in 't dorp voorbij de Claude zien rijden.
                                man, wat een geluid!
                                Effe blijven nastaren met open mond.

Comment

• powerband

Comment

• vette pic!

Comment

• Dit boven een AMG, anytime!

Comment

• boven een S63, ja

boven een S65.. dunno.. die kar is gewoon te geschift

Comment

• Ik verkies de S8 boven beide AMG's.

Comment

Working...
                                          X