Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenDaarjuist Lefty z'n RS6 terug in 't dorp voorbij de Claude zien rijden.
man, wat een geluid!
Effe blijven nastaren met open mond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtendoorkruist die man heel Vlaanderen of zo ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenDit boven een AMG, anytime!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenPrachtig gewoon, dit verkies ik boven elke Mercedes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenPrachtig gewoon, dit verkies ik boven elke Mercedes.
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenmerk ik daar enige smaak?Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNeen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenAlles boven elke mercedes, behalve de G55 AMG
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenmerk ik daar enige smaak?
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNeen.
Comment
-
Dus S8 > E63 --> ja
S8 > alles vanaf S500 --> nee
Comment
-
Audi > Mercedes (en nu heb ik een discussie los geketend!!!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenMatteus, verlaat de spiegel.
Neen.
Ik blijf mijn merk trouw. Ook al weet ik dat ze tegewoordig meer rommel maken dat wat anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenFeit, A8 is even groot als een E klasse.
Dus S8 > E63 --> ja
S8 > alles vanaf S500 --> nee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenMatteus, verlaat de spiegel.
Ik heb beide al regelmatig vergeleken (en niet alleen de modellen hier thuis). Mercedes > Audi. Wat niet wegneemt dat Audi fantastische wagens heeft gemaakt. Alleen is het Mercedes-rijden iets wat je alleen leert appreciëren door het veel te doen. Een Audi apprecieer je direct.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenA8 is toch wel merkelijk groter dan een E klasse zeker
Het serieuze prijsverschil gaf de doorslag.
Comment
Comment