Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nope, hebben thuis getwijfeld tussen die 2 en heb de interieurmaten naast elkaar gezet (van de gewone A8, de L dus buiten beschouwing gelaten).
Het serieuze prijsverschil gaf de doorslag.
Zet eens de interieurmaten naast elkaar, niet de buitenmaten.
E vs A8
Ellenboogruimte voor: 1454 vs 1500 mm
Ellenboogruimte achter: 1454 vs 1460 mm
Koffer: 540 vs 500 liter
U ziet, ze ontlopen elkaar niet ver hé
Informatie van op de Merc site en de brochure of hoe noemt ge die kaft van de A8.
Ik ben helemaal verliefd op de looks. En zo slecht rijdt die helemaal niet. Telkens als ik ermee op de baan ben, is het een weer plezier om ermee te rijden. Ik zie mij gewoon nog niet met een Mercedes rijden.
Ik ben helemaal verliefd op de looks. En zo slecht rijdt die helemaal niet. Telkens als ik ermee op de baan ben, is het een weer plezier om ermee te rijden. Ik zie mij gewoon nog niet met een Mercedes rijden.
In diesel-versie ben ik het akkoord. S 420CDI vs A8 4.2 TDI zou ik denk ik ook voor de A8 gaan.
Maar als je over de S8 spreekt, en elke AMG erboven zou verkiezen, betrek je de S 65 AMG erbij.
En laat dat nou net die ene wagen zijn die boven elke andere staat (imho). Zelfs boven de Phantom en Arnage. Een S8 rijdt verdomd goed, zeker gezien zijn formaat. Maar de kick van een S 65 AMG is 'tig keer groter. S8 zou ik bijna te steriel durven noemen.
In diesel-versie ben ik het akkoord. S 420CDI vs A8 4.2 TDI zou ik denk ik ook voor de A8 gaan.
Maar als je over de S8 spreekt, en elke AMG erboven zou verkiezen, betrek je de S 65 AMG erbij.
En laat dat nou net die ene wagen zijn die boven elke andere staat (imho). Zelfs boven de Phantom en Arnage. Een S8 rijdt verdomd goed, zeker gezien zijn formaat. Maar de kick van een S 65 AMG is 'tig keer groter. S8 zou ik bijna te steriel durven noemen.
Een diesel zou ik NOOIT kopen in dit soort autos. Een S65 AMG zal enorm goed rijden maar toch, ik zie mij gewoon niet rijden in een Mercedes. Misschien later, binnen 10-20 jaar, zal ik er wel één kopen maar nu nog niet.
Een diesel zou ik NOOIT kopen in dit soort autos. Een S65 AMG zal enorm goed rijden maar toch, ik zie mij gewoon niet rijden in een Mercedes. Misschien later, binnen 10-20 jaar, zal ik er wel één kopen maar nu nog niet.
Ik zou het er ook over vinden om nu al in een S 65 te rijden hoor.
Maar dat is met een A8 hetzelfde.
Enige Benzen die ik op dit moment zou kopen (in het utopische geval) zijn een ML en een SL.
Comment