Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• audi is gewoon "niet gelijk aan" mercedes

beide zalige karren in het aanbod, zowel vroeger als nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
      Nope, hebben thuis getwijfeld tussen die 2 en heb de interieurmaten naast elkaar gezet (van de gewone A8, de L dus buiten beschouwing gelaten).
      Het serieuze prijsverschil gaf de doorslag.
      Audi A8: Lengte (mm): 5051 Breedte (mm): 2028

E-klasse: Lengte (mm): 48060 Breedte (mm): 1820

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        A8 is toch wel merkelijk groter dan een E klasse zeker
        Feit.

E-klasse
        Lengte: 4.856
        Breedte (excl. spiegels): 1.822

A8
        Lengte: 5.062
        Breedte (excl. spiegels): 1.894

Edit: Je was blijkbaar nét iets sneller.

Comment

• @ Quattro_Dt: dat gebeurt wel eens vaker dat ik je net voor ben, of was dat met Quaddrofiglio?

Mij hoef je niets over de A8 wijs te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            audi is gewoon "niet gelijk aan" mercedes

beide zalige karren in het aanbod, zowel vroeger als nu.
            Idd, het is een compleet ander rijgevoel. Ik vind Mercedes lichtelijk beter dan Audi, maar het neemt niet weg dat Audi's ook zeer goede auto's zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Audi A8: Lengte (mm): 5051 Breedte (mm): 2028

E-klasse: Lengte (mm): 48060 Breedte (mm): 1820

Zet eens de interieurmaten naast elkaar, niet de buitenmaten.
            E vs A8
            Ellenboogruimte voor: 1454 vs 1500 mm
            Ellenboogruimte achter: 1454 vs 1460 mm
            Koffer: 540 vs 500 liter

U ziet, ze ontlopen elkaar niet ver hé

Informatie van op de Merc site en de brochure of hoe noemt ge die kaft van de A8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
              Dit boven een AMG, anytime!

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
              Prachtig gewoon, dit verkies ik boven elke Mercedes.
              Qua looks?
              Close...

Qua rijden?

Not even close...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                @ Quattro_Dt: dat gebeurt wel eens vaker dat ik je net voor ben, of was dat met Quaddrofiglio?

Mij hoef je niets over de A8 wijs te maken
                Ik dacht niet dat het de eerste keer was, dat je me net voor was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Qua looks?
                  Close...

Qua rijden?

Not even close...
                  Ik ben helemaal verliefd op de looks. En zo slecht rijdt die helemaal niet. Telkens als ik ermee op de baan ben, is het een weer plezier om ermee te rijden. Ik zie mij gewoon nog niet met een Mercedes rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                    Ik ben helemaal verliefd op de looks. En zo slecht rijdt die helemaal niet. Telkens als ik ermee op de baan ben, is het een weer plezier om ermee te rijden. Ik zie mij gewoon nog niet met een Mercedes rijden.

In diesel-versie ben ik het akkoord. S 420CDI vs A8 4.2 TDI zou ik denk ik ook voor de A8 gaan.

Maar als je over de S8 spreekt, en elke AMG erboven zou verkiezen, betrek je de S 65 AMG erbij.

En laat dat nou net die ene wagen zijn die boven elke andere staat (imho). Zelfs boven de Phantom en Arnage. Een S8 rijdt verdomd goed, zeker gezien zijn formaat. Maar de kick van een S 65 AMG is 'tig keer groter. S8 zou ik bijna te steriel durven noemen.

Comment

• Comment

• ja zo'n S65 blijft het einde, zou ook meteen mijn keuze zijn.

zou graag eens die power willen voelen, schijnt absurd te zijn.

ik weet heel goed hoe een SL55 aanvoelt, dus doe daar nog 100 pk bij en nog meer koppel.. ik kan het mij bijna niet inbeelden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          de link: zelfde basis als motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            de link: zelfde basis als motor
                            motor als basis

Maar geef mij toch maar de RS6

Hoe hard ik ook weg ben van de Spyker

Comment

• En moest de spyker niet zo lelijk zijn, tzou m'n keuze makkelijker maken..

Enige plus aan de Spyker is de exclusiviteit, en that's it

Comment

• en het geluid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  ja zo'n S65 blijft het einde, zou ook meteen mijn keuze zijn.

zou graag eens die power willen voelen, schijnt absurd te zijn.

ik weet heel goed hoe een SL55 aanvoelt, dus doe daar nog 100 pk bij en nog meer koppel.. ik kan het mij bijna niet inbeelden
                                  Die power kan je amper voelen.

120 planken: ESP*
                                  130 planken: ESP*
                                  .....*

Je moet al boven de 200 zitten om écht te voelen wat dat inhoudt.

*bij niet ideale omstandigheden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    In diesel-versie ben ik het akkoord. S 420CDI vs A8 4.2 TDI zou ik denk ik ook voor de A8 gaan.

Maar als je over de S8 spreekt, en elke AMG erboven zou verkiezen, betrek je de S 65 AMG erbij.

En laat dat nou net die ene wagen zijn die boven elke andere staat (imho). Zelfs boven de Phantom en Arnage. Een S8 rijdt verdomd goed, zeker gezien zijn formaat. Maar de kick van een S 65 AMG is 'tig keer groter. S8 zou ik bijna te steriel durven noemen.

Een diesel zou ik NOOIT kopen in dit soort autos. Een S65 AMG zal enorm goed rijden maar toch, ik zie mij gewoon niet rijden in een Mercedes. Misschien later, binnen 10-20 jaar, zal ik er wel één kopen maar nu nog niet.

Comment

• Welke nozem probeert mij te linken aan die paarse kermiskar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                        Een diesel zou ik NOOIT kopen in dit soort autos. Een S65 AMG zal enorm goed rijden maar toch, ik zie mij gewoon niet rijden in een Mercedes. Misschien later, binnen 10-20 jaar, zal ik er wel één kopen maar nu nog niet.
                                        Ik zou het er ook over vinden om nu al in een S 65 te rijden hoor.

Maar dat is met een A8 hetzelfde.

Enige Benzen die ik op dit moment zou kopen (in het utopische geval) zijn een ML en een SL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          fak fak fak

Comment

Working...
                                          X