Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Man hoe zalig zou dat niet zijn. 500.000km met een 4.2 V8 Biturbo met 530pk... in een break.
Als het aan mij lag...die kar zit mij als gegoten so I'm up for it!
De laatste dagen bekruipt me nu wel een raar gevoel...dat ik niks meer aan die kar kan veranderen, dat ie AF is. Geen velgen of wat dan ook om naar uit te kijken.
Dus ik heb maar besloten om me vanaf nu maar ff op het technische te focussen. Die M5 die mij er daarnet aftrok, dat kan écht niet
Als het aan mij lag...die kar zit mij als gegoten so I'm up for it!
De laatste dagen bekruipt me nu wel een raar gevoel...dat ik niks meer aan die kar kan veranderen, dat ie AF is. Geen velgen of wat dan ook om naar uit te kijken.
Dus ik heb maar besloten om me vanaf nu maar ff op het technische te focussen. Die M5 die mij er daarnet aftrok, dat kan écht niet
Wat ik als éérste stap zou doen moest je beslissen om verder te gaan qua opvoeren, is de versnellingsbak versterken. Dan ben je daar zeker van.
idd, die vol je onder vollast duidelijk gechipt zijn op koppelbeperking bij het inschakelen van de volgende versnelling... daar waar een automaat zich eigelijk perfect leent tot schakelen zonder turbodrukverlies.
daarmee alleen zou je al een paar seconden mee winnen.
Comment