Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Omdat je volgens mij alleen die boite kunt versterken door er een andere in te lepelen?
    De zwakke stukken worden door Danham vervangen. Die bak zou op een paar gevoelige onderdelen 1000Nm aankunnen. Punt is om die versterkingen te doen zodat dat effectief mogelijk is.

Comment

• Ik zie wel...eens kijken wat de rs-werkstatt voor plannen heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Avantus vertelde eens dat er stukken waren van de Bentley CGT boite die je kan overbouwen. Er zou één onderdeel zijn dat de zwakste schakel zou zijn.

Maar het fijne weet ik er niet meer van.
        goh dat was dénk ik voor een phaeton/A8

Die danham heeft het iig al meerdere malen gedaan, en die karren rijden voor zo ver ik weet nog allemaal rond (stond er tijdje geleden eentje op autoscout)

Hijzelf rijdt met 800pk rond, and still going.

351 km/u gps

Comment

Ik zie wel...eens kijken wat de rs-werkstatt voor plannen heeft.
          die kerel weet zo te horen wel hoe je moet TUNEN

Comment

• 351

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              351
              jup, en t'is een Avant

Comment

• Hoe ziekelijk vet is dat?

Met zo'n trein van nearly 2 ton 350 knallen op de linkerbaan .

FAAAAK.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  goh dat was dénk ik voor een phaeton/A8

Die danham heeft het iig al meerdere malen gedaan, en die karren rijden voor zo ver ik weet nog allemaal rond (stond er tijdje geleden eentje op autoscout)

Hijzelf rijdt met 800pk rond, and still going.

351 km/u gps

Wat kost dat dan bij die Danham?

Comment

Hoe ziekelijk vet is dat?

Met zo'n trein van nearly 2 ton 350 knallen op de linkerbaan .

FAAAAK.

Echt hé

Dat is letterlijk ongelooflijk. Dat maakt het zo vet.

Comment

Echt hé

Dat is letterlijk ongelooflijk. Dat maakt het zo vet.
                      Letterlijk, inderdaad.

LL, doe dat eens

Comment

• Kun je trouwens geen winst creëren door de auto lichter te maken?

Hoewel, die kar is al ver volledig uit alu zeker?

Comment

Letterlijk, inderdaad.

LL, doe dat eens
                          Waarom? Dat is toch TOTAAL niet boeiend, snoeihard in een rechte lijn gaan?

Comment

En dan op naar de 500k.

Man hoe zalig zou dat niet zijn. 500.000km met een 4.2 V8 Biturbo met 530pk... in een break.
                            en dan geen benzine meer op aarde

Comment

Waarom? Dat is toch TOTAAL niet boeiend, snoeihard in een rechte lijn gaan?

350 sounds pretty boeiend to me.

Heb ik dat eigenlijk ooit gezegd? Dat dat totaal niet boeiend zou zijn? Of verwar je me met andere RWD-addicts?

Comment

Wat kost dat dan bij die Danham?
                                34900€, inclusief "Getriebe-Hardware-Anpassung".
                                dat is de 751pk stage.

Het is dan trouwens een 4.4l

deze tekst is poëzie eerste klas

"Leistungssteigerung Stufe 3 für AUDI RS6 und AUDI RS6 plus mit geänderten Hosenrohren 76mm und geänderten Katalysatoren, Turbolader Stufe 2, Auspuffanlage doppelflutig 70mm mit originaler Endrohroptik, Zylinderkopfbearbeitung inkl. geänderten Nockenwellen, Motorblockbearbeitung mit H-Shaft-Pleuel und Schmiedekolben, leichte Hubraumerweiterung auf 4,4l, Kurbelwelle erleichtert und angepasst, Kurbelwellenlagerung überarbeitet, Ölkühlung optimiert inkl. Zusatzölkühlern, geänderte Ladeluftkühler und -verrohrung Anpassung Motorelektronik und Getriebeelektronik auf Leistungsprüfstand, Spritversorgung angepasst mit geänderten Kraftstoffpumpen und Benzindruckregler, Änderung Ansaugsystem, wahlweise mit offenen Luftfiltern oder in Originaloptik, Getriebe-Hardware-Anpassung "

Comment

Kun je trouwens geen winst creëren door de auto lichter te maken?

Hoewel, die kar is al ver volledig uit alu zeker?
                                  Is gebeurd hoor, Steve had de rommel er uit gehaald en gestofzuigd. Scheelt een paar procenten

Even serieus: ik ga voorlopig enkel onopvallende componenten verwijderen, toch zeker zolang ik em nog beroepsmatig gebruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    34900€, inclusief "Getriebe-Hardware-Anpassung".
                                    dat is de 751pk stage.

Het is dan trouwens een 4.4l

deze tekst is poëzie eerste klas

"Leistungssteigerung Stufe 3 für AUDI RS6 und AUDI RS6 plus mit geänderten Hosenrohren 76mm und geänderten Katalysatoren, Turbolader Stufe 2, Auspuffanlage doppelflutig 70mm mit originaler Endrohroptik, Zylinderkopfbearbeitung inkl. geänderten Nockenwellen, Motorblockbearbeitung mit H-Shaft-Pleuel und Schmiedekolben, leichte Hubraumerweiterung auf 4,4l, Kurbelwelle erleichtert und angepasst, Kurbelwellenlagerung überarbeitet, Ölkühlung optimiert inkl. Zusatzölkühlern, geänderte Ladeluftkühler und -verrohrung Anpassung Motorelektronik und Getriebeelektronik auf Leistungsprüfstand, Spritversorgung angepasst mit geänderten Kraftstoffpumpen und Benzindruckregler, Änderung Ansaugsystem, wahlweise mit offenen Luftfiltern oder in Originaloptik, Getriebe-Hardware-Anpassung "

Nee ik doelde enkel op die getriebe aanpassingen.

Comment

350 sounds pretty boeiend to me.

Heb ik dat eigenlijk ooit gezegd? Dat dat totaal niet boeiend zou zijn? Of verwar je me met andere RWD-addicts?

Nobody is attacking you! Remember: Zwitserland is neutraal

Comment

Is gebeurd hoor, Steve had de rommel er uit gehaald en gestofzuigd. Scheelt een paar procenten

Even serieus: ik ga voorlopig enkel onopvallende componenten verwijderen, toch zeker zolang ik em nog beroepsmatig gebruik.

Isolatie?

Comment

Nobody is attacking you! Remember: Zwitserland is neutraal
                                          En Nederland de winnaar

Comment

Working...
                                          X