Je moet wel opletten voor dieren enzo hoor. Maar wel niet twijfelen, gewoon d'r tegen rijden, anders doe je ongelukken. Liever tegen een hert dan tegen een boom.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe komt ook door Duitsland
het verbaast me niets dat het volgende voor jou gewoon een veyron moet zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVerkies jij zo'n stomstom boven je Audi vaginatie, LL?
Zo'n audi vaginatie geeft geen flitspalen aan, da's de enige reden waarom ik dat ding heb eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe komt ook door Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten+ het obligatoire blikje altijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNog wat pics from Hungary
Onbewoonde wereld
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten+ het obligatoire blikje altijd.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenZalig, een droom !
Hoe aanlokelijk kan een weg zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIn België hadden ze al lang chicanes gemaakt met bloembakken
Of van die verkeersdrempels
Daarnet nog Topgear gezien van Zondag, de mooiste wegen HEAVEN ! !2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIn België hadden ze al lang chicanes gemaakt met bloembakken
Ik ben wel blij met waar ik woon : in heel veel gebieden in Vlaanderen zou je met een RS4 je PK's nooit kwijtkunnen op veilige manier, hier kan je makkelijk wegen zoeken waar je op 20km tijd misschien 1 verdwaalde wagen tegenkomt.
We moeten anders eens zo'n rondrit doen hier in de buurt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenprecies ! dat zeg ik altijd tegen men pa als we in Frankrijk of Duitsland zijn .
Of van die verkeersdrempels
Daarnet nog Topgear gezien van Zondag, de mooiste wegen HEAVEN ! !
Ik denk dan aan Leftlane om dit in te vullen
Comment
Comment