Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je moet wel opletten voor dieren enzo hoor. Maar wel niet twijfelen, gewoon d'r tegen rijden, anders doe je ongelukken. Liever tegen een hert dan tegen een boom.

Comment

• wat een zalig verlaten banen

Comment

• hoe uitnodigend kan een weg zijn

Comment

• damn, Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Je komt ook door Duitsland

fuck zeg
            het verbaast me niets dat het volgende voor jou gewoon een veyron moet zijn

Comment

• Verkies jij zo'n stomstom boven je Audi vaginatie, LL?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Verkies jij zo'n stomstom boven je Audi vaginatie, LL?

Zo'n audi vaginatie geeft geen flitspalen aan, da's de enige reden waarom ik dat ding heb eigenlijk.

Comment

• Punt gemaakt.

Comment

• Wat ook wel handig is is dat je de tv niet moet switchen

Comment

Je komt ook door Duitsland

+ het obligatoire blikje altijd.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Zo vanzelfsprekend, was me nog niet opgevallen

Comment

• Da's men G-meter

Comment

Nog wat pics from Hungary

Onbewoonde wereld

Is dit in de 'pusta' of 'poesta' (geen idee meer hoe je het schrijft). Ik ben daar 7 jaar geleden geweest en da's het dunst bevolkte deel van Hongarije ofzo. Zalige banen daar!
                            Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Was het normaal geen flesje cola?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Dat is gewoon nog altijd het eerste

Comment

• Man man, wat ik niet zou geven om die trips te mogen doen in jouw wagen

Comment

• Zalig, een droom !
                                  Hoe aanlokelijk kan een weg zijn
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                    Zalig, een droom !
                                    Hoe aanlokelijk kan een weg zijn
                                    In België hadden ze al lang chicanes gemaakt met bloembakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                      precies ! dat zeg ik altijd tegen men pa als we in Frankrijk of Duitsland zijn .
                                      Of van die verkeersdrempels

Daarnet nog Topgear gezien van Zondag, de mooiste wegen HEAVEN ! !
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        Hier in de buurt zijn er nochtans genoeg zulke wegen, geen enkel probleem om boven de 250 te gaan mocht je zo stout zijn dat te willen/durven/kunnen : rechtdoor tussen de weides, geen zijwegen...

Ik ben wel blij met waar ik woon : in heel veel gebieden in Vlaanderen zou je met een RS4 je PK's nooit kwijtkunnen op veilige manier, hier kan je makkelijk wegen zoeken waar je op 20km tijd misschien 1 verdwaalde wagen tegenkomt.

We moeten anders eens zo'n rondrit doen hier in de buurt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                          precies ! dat zeg ik altijd tegen men pa als we in Frankrijk of Duitsland zijn .
                                          Of van die verkeersdrempels

Daarnet nog Topgear gezien van Zondag, de mooiste wegen HEAVEN ! !
                                          Wat was nu weer de mooiste? Heb ze daarjuist ook nog opnieuw gezien, een bergpas van 2.2 km spaghettibochten tussen ... en ...
                                          Ik denk dan aan Leftlane om dit in te vullen

Comment

Working...
                                          X