Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichtende 'plus btw' slaat op het feit dat de btw er al ingerekend zit
Plus btw wil gewoon zeggen dat de btw er nog moet bijgerekend worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDenk nu toch eens na
How how... je kan al eens lachen, maar grof beginnen doen hoeft nou ook niet hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtensteeeeeeve !
en sakke ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtensteeeeeeve !
en sakke ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMisschien een beetje ver gezocht maar ik zou nog eens een audi S/RS willen posten
1 v/d dikste pics tot nu toe IMO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMisschien een beetje ver gezocht maar ik zou nog eens een audi S/RS willen posten
1 v/d dikste pics tot nu toe IMO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenJa joeeee jongens, examen economie is maandag pas!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenSinds wanneer leer je zo'n dingen bij economie???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenJa joeeee jongens, examen economie is maandag pas!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vind de foto wel vet maar jammer dat er zoveel "roll" in zit
Vind vooral dat ik de camera ietsje horizontaler had moeten houden, en de rest had scherper gemoeten.
Comment
Comment