Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hey beer, ik kom om nog maar net van tafel (biefstuk friet ), maar ga ook naar Deef.

wees eens solidair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      hey beer, ik kom om nog maar net van tafel (biefstuk friet ), maar ga ook naar Deef.

wees eens solidair
      dag mister leasekrel

dat uitstapje vanavond kost me minstens 40€

solidair -> leg jij bij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        dag mister leasekrel

solidair -> leg jij bij?
        Pak een diesel van thuis mee.

Comment

dag mister leasekrel

solidair -> leg jij bij?
          mijn uitstap vanavond kost me evenveel hoor. Ik krijg geen naft gratis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Pak een diesel van thuis mee.
            erg mottig idee maar wel een mogelijkheid! dan is het wel de espace....mondeo staat hier niet.
            Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            mijn uitstap vanavond kost me evenveel hoor. Ik krijg geen naft gratis.
            woon jij ook +100km van Kallo af?

Comment

woon jij ook +100km van Kallo af?
              Nee maar een zescilinder naft zuipt, dat zou jij moeten weten

Comment

Nee maar een zescilinder naft zuipt, dat zou jij moeten weten
                zak

valt wel mee hoor. 11.5l, zéér ongevoelig voor de rijstijl.

enne.... fix die 5cilinder eens dringend dan.

Ik moet in Kalmthout zijn. Ik rij ongeveer voorbij Jerred's place. 'k ga eens een telefoontje plegen

Comment

zak

valt wel mee hoor. 11.5l, zéér ongevoelig voor de rijstijl.

enne.... fix die 5cilinder eens dringend dan.
                  Ik fix die 5 volgende week, ofzo

En euh, jij gaat weer zooooo schandalig te laat komen hé

Comment

Ik fix die 5 volgende week, ofzo

En euh, jij gaat weer zooooo schandalig te laat komen hé
                    uiteraard. Neem me dat niet kwalijk, ik moet over kampenhout in totaal een dik uur rijden, en heb dat topic nog maar 10min geleden gezien

en de dag dat ik ergens op tijd kom ben ik ziek.

Comment

uiteraard. Neem me dat niet kwalijk, ik moet over kampenhout in totaal een dik uur rijden, en heb dat topic nog maar 10min geleden gezien

en de dag dat ik ergens op tijd kom ben ik ziek.

zou je dan niet ver in je auto stappen!!

Comment

zou je dan niet ver in je auto stappen!!
                        jerred pakt niet op

hallo, jerre dé, als je dit leest, leef je nog?

edit: taxi gereserveerd, aaaaaaaaaaaaight
                        Last edited by ; 13/06/2008, 21:49.

Comment

• Et voila, de Sechs is weer gereed.

Toch nieuwe intercoolers gestoken omdat sommige ondichtheden niet meer gelast kunnen worden...volgens Martin van RS-Werkstatt een verschil dat je zeker voelt. Hij is op mijn uitdrukkelijke vraag meermaals gaan testrijden en alles staat op punt.

De mistlichten zijn niet leeggehaald omdat hij twijfelt...er is namelijk echt quasi geen plaats om "iets" te doen. Hij gaat er liever nog eens over nadenken en wat experimenteren, en dat apprecieer ik wel. Voor hetzelfde geld ramt ie die dingen d'r uit en zegt dat het geweldig is.

We hebben ook besloten 'm vooraan nog ietsie hoger te zetten zodat ie volledig recht hangt, sorry matteus en avantus
                          Maar het is gewoon beter voor de Fahrdynamik volgens hem.

Hij zegt wel, dat als ik écht harder wil, ik lichtere velgen moet kopen. Ik zou minstens 10kg per velg kunnen sparen als ik op lichte 18'ers zou gaan rijden, en dat zou natuurlijk een énorm verschil maken. Het zou ook meer comfy rijden, de MTM'ers dragen flink bij tot de hardheid.

Maar voorlopig geeft het optische wat de doorslag bij mij, ik vind 'm zo gewoon af.

Anyway, morgenochtend naar Schaffhausen met de Polo GTI, en dan weer overstappen in men kar waar de volledige kudde pony's weer bijeen is gebracht. Meteen een rit van 700km d'r aan plakken.
                          Can't wait!

Comment

• Hoe ben jij eigenlijk bij RS-Werkstatt terecht gekomen?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Hoe ben jij eigenlijk bij RS-Werkstatt terecht gekomen?
                              Via RS-Quattro, 1 van de gasten daar heeft een bedrijfje opgericht, en ben met 'm aan de praat geraakt op de rondrit. Het viel nogal op dat ik constant naar dat gat in z'n bumper aan het staren was

Heerlijke techneut, niet normaal waar die gast zich allemaal mee bezig houdt.

Comment

• Trouwens, denk niet aan een mega bedrijf he. Industrieterrein, soort grote garagebox, degelijk materiaal.

Comment

• Da's in Zurich, niet?

Die heeft dus die mod uitgevoerd van 'nummerplaat wordt gat' op die RS4?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Nee vlakbij Schaffhausen, maar kan wel zijn dat ie op ZH platen rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Hij zegt wel, dat als ik écht harder wil, ik lichtere velgen moet kopen. Ik zou minstens 10kg per velg kunnen sparen als ik op lichte 18'ers zou gaan rijden, en dat zou natuurlijk een énorm verschil maken. Het zou ook meer comfy rijden, de MTM'ers dragen flink bij tot de hardheid.
                                      Minstens 10kg per velg?! Da's meer dan 40 kg onafgeveerd gewicht! Da's veel! Zou inderdaad veel beter rijden dan. Maar zoals je zegt, optisch is hij momenteel zo af!

Comment

• 10 kg per velg lijkt me vrij onwaarschijnlijk, of die MTM moeten al massa's wegen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          10 kg per velg lijkt me vrij onwaarschijnlijk, of die MTM moeten al massa's wegen..
                                          Stel dat zo'n MTM-velg 18-19kg weegt kan dat. Het lijkt me ook veel, maar ik denk dat die man wel weet waarover 'ie het heeft als ik dat hier zo allemaal lees.

Comment

Working...
                                          X