Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Toch nieuwe intercoolers gestoken omdat sommige ondichtheden niet meer gelast kunnen worden...volgens Martin van RS-Werkstatt een verschil dat je zeker voelt. Hij is op mijn uitdrukkelijke vraag meermaals gaan testrijden en alles staat op punt.
De mistlichten zijn niet leeggehaald omdat hij twijfelt...er is namelijk echt quasi geen plaats om "iets" te doen. Hij gaat er liever nog eens over nadenken en wat experimenteren, en dat apprecieer ik wel. Voor hetzelfde geld ramt ie die dingen d'r uit en zegt dat het geweldig is.
We hebben ook besloten 'm vooraan nog ietsie hoger te zetten zodat ie volledig recht hangt, sorry matteus en avantus
Maar het is gewoon beter voor de Fahrdynamik volgens hem.
Hij zegt wel, dat als ik écht harder wil, ik lichtere velgen moet kopen. Ik zou minstens 10kg per velg kunnen sparen als ik op lichte 18'ers zou gaan rijden, en dat zou natuurlijk een énorm verschil maken. Het zou ook meer comfy rijden, de MTM'ers dragen flink bij tot de hardheid.
Maar voorlopig geeft het optische wat de doorslag bij mij, ik vind 'm zo gewoon af.
Anyway, morgenochtend naar Schaffhausen met de Polo GTI, en dan weer overstappen in men kar waar de volledige kudde pony's weer bijeen is gebracht. Meteen een rit van 700km d'r aan plakken.
Can't wait!
Hoe ben jij eigenlijk bij RS-Werkstatt terecht gekomen?
Via RS-Quattro, 1 van de gasten daar heeft een bedrijfje opgericht, en ben met 'm aan de praat geraakt op de rondrit. Het viel nogal op dat ik constant naar dat gat in z'n bumper aan het staren was
Heerlijke techneut, niet normaal waar die gast zich allemaal mee bezig houdt.
Hij zegt wel, dat als ik écht harder wil, ik lichtere velgen moet kopen. Ik zou minstens 10kg per velg kunnen sparen als ik op lichte 18'ers zou gaan rijden, en dat zou natuurlijk een énorm verschil maken. Het zou ook meer comfy rijden, de MTM'ers dragen flink bij tot de hardheid.
Minstens 10kg per velg?! Da's meer dan 40 kg onafgeveerd gewicht! Da's veel! Zou inderdaad veel beter rijden dan. Maar zoals je zegt, optisch is hij momenteel zo af!
10 kg per velg lijkt me vrij onwaarschijnlijk, of die MTM moeten al massa's wegen..
Stel dat zo'n MTM-velg 18-19kg weegt kan dat. Het lijkt me ook veel, maar ik denk dat die man wel weet waarover 'ie het heeft als ik dat hier zo allemaal lees.
Comment