Ja maar een 18" velg van 8-9kg vind je ook niet zo maar é
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten10 kg per velg lijkt me vrij onwaarschijnlijk, of die MTM moeten al massa's wegen..
They do
Price you pay for the looks
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenRare hoek. Z'n velgen lijken precies te klein.
@leftlane: Stop making me jealous with your roadtrips. :p
Als het een troost kan zijn: ik sta in een oranje file op de A61 richting Koblenz..stilstand het voorbije uur. Great!
Comment
-
Anyway...hij ligt nu weer lekker strak, bochten die je nu kan nemen, ongelofelijk
Misschien nog een tikkeltje te hard voor de Belgische wegen, but I'll live with it. Ik ga er wat rustiger door rijden, da's een pluspunt Behalve in de bochten uiteraard. Mijn god da's verslavend.
Power is inderdaad aanzienlijk beter, zeker geen placebo-effect. Klimt naar 280 als niks, welcome back lost pony's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenInternet in de auto? Vetjes.
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenVreemd eigenlijk.. je zou denken dat een toptuner zoals MTM toch de moeite zou doen om ultra lichte velgen te maken..
Trouwens, hij zegt dat ik nog in het "dunkelgrüne Bereich" ben, d'r is dus zeker ruimte voor meer pony's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTrouwens, hij zegt dat ik nog in het "dunkelgrüne Bereich" ben, d'r is dus zeker ruimte voor meer pony's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenThey do
Price you pay for the looks
Iig, 10kg vind ik érg veel. Dan mag je al naar een magnesium 18" racevelg ofzo gaan zoeken denk ik
Maar dan nog, als je er met één of andere velg dik 5kg kan afsnoepen.... dat voel je heus al heel hard, en dan ga je nog eens kunnen zeggen 'welcome back lost ponies'! + wegligging, comfort etc.
Maar gelijk je zegt, het oog wilt ook wat. MTM's zijn vet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenals ik weet wat en waar en uitgenodigd wordt
is die kans aanwezig ja
ik moet eigenlijk nog eens eerst langs kalmthout rijden. Schakelpookje uithalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenKalmthout hooow kerel dat is op nog geen 2 minuten van Nemo.
Klein verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMja, voorlopig wegen de looks nog wat door voor me, en al bij al gaat het nu meer dan snel genoeg. Ik ga echt niet op "lelijke" 18'ers rondrijden om nog sneller te gaan, da's iets voor volgend jaar misschien.
maar idd....'t is een zotte kost. En dan komt er waarschijnlijk weer het idee bij om op dat licht setje semislick's te leggen en te wisselen.... en uiteindelijk zie je dat dat wisselen er toch niet van komt en ligt die andere set daar maar te verkommeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenscuzi, 't moest kampenhout zijn.
Klein verschil
In Kalmthout zijn er extreem zote ragbaantjes .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenBBS motorsport velgjes zijn niét lelijk.
Heb je daar een voorbeeldje van? En gewicht?
Ik heb 'ns iets gelezen over carbon velgen, is dat geen optie indien financieel haalbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenoooooh is maar een verschil van zo'n 80km ofzo .
In Kalmthout zijn er extreem zote ragbaantjes .
En dan hou je je beter goed vast met Jerred achter het stuur
Comment
Comment