Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja maar een 18" velg van 8-9kg vind je ook niet zo maar é

Comment

• Weet ik wel. En dat zal zowiezo een zeer kostelijk grapje worden als je het mij vraagt. Maar het moet wel mogelijk zijn.

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Rare hoek. Z'n velgen lijken precies te klein.

@leftlane: Stop making me jealous with your roadtrips. :p
          Last edited by Ritsuke; 14/06/2008, 11:53.
          AutoMinded.be

Comment

• Al dat chroom/alu moet eraf. Ook vind ik gunmetal velgen iets mooier dan vol-zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              10 kg per velg lijkt me vrij onwaarschijnlijk, of die MTM moeten al massa's wegen..

They do
              Price you pay for the looks

Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
              Rare hoek. Z'n velgen lijken precies te klein.

@leftlane: Stop making me jealous with your roadtrips. :p

Als het een troost kan zijn: ik sta in een oranje file op de A61 richting Koblenz..stilstand het voorbije uur. Great!

Comment

• Internet in de auto? Vetjes.

Comment

• Vreemd eigenlijk.. je zou denken dat een toptuner zoals MTM toch de moeite zou doen om ultra lichte velgen te maken..

Comment

• Anyway...hij ligt nu weer lekker strak, bochten die je nu kan nemen, ongelofelijk
                    Misschien nog een tikkeltje te hard voor de Belgische wegen, but I'll live with it. Ik ga er wat rustiger door rijden, da's een pluspunt Behalve in de bochten uiteraard. Mijn god da's verslavend.

Power is inderdaad aanzienlijk beter, zeker geen placebo-effect. Klimt naar 280 als niks, welcome back lost pony's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Internet in de auto? Vetjes.
                      Dat HSDPA hier is flink de moeite moet ik zeggen, lijkt wel breedband.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Vreemd eigenlijk.. je zou denken dat een toptuner zoals MTM toch de moeite zou doen om ultra lichte velgen te maken..
                      Mja...die vraag stel ik me ook. Maar ik denk dat je er van uit moet gaan dat 80% van de mensen daar geen benul van heeft. Die gast waar ik nu ben geweest zegt ook dat hij het wel grappig vindt: mensen komen naar hun met een B5RS4 ofzo, met 19" velgen op die veel te veel wegen, en dan vragen ze of ie wil chippen want ze willen harder

Trouwens, hij zegt dat ik nog in het "dunkelgrüne Bereich" ben, d'r is dus zeker ruimte voor meer pony's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Trouwens, hij zegt dat ik nog in het "dunkelgrüne Bereich" ben, d'r is dus zeker ruimte voor meer pony's

Comment

• Denk dat ik nog wel wat grafiekjes en foto's van 'm ga krijgen, heeft me daar nog een uur uitleg gegeven

Sta ik daar, komt er opeens een maat van 'm met een Z06 aan

Pics later

Comment

They do
                            Price you pay for the looks
                            wogen die MTM's niet iets van een 19kg voor de combinatie velg/band? Of zit ik mis?

Iig, 10kg vind ik érg veel. Dan mag je al naar een magnesium 18" racevelg ofzo gaan zoeken denk ik

Maar dan nog, als je er met één of andere velg dik 5kg kan afsnoepen.... dat voel je heus al heel hard, en dan ga je nog eens kunnen zeggen 'welcome back lost ponies'! + wegligging, comfort etc.

Maar gelijk je zegt, het oog wilt ook wat. MTM's zijn vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                              als ik weet wat en waar en uitgenodigd wordt

is die kans aanwezig ja

ik moet eigenlijk nog eens eerst langs kalmthout rijden. Schakelpookje uithalen.
                              Kalmthout hooow kerel dat is op nog geen 2 minuten van Nemo.

Comment

• Mja, voorlopig wegen de looks nog wat door voor me, en al bij al gaat het nu meer dan snel genoeg. Ik ga echt niet op "lelijke" 18'ers rondrijden om nog sneller te gaan, da's iets voor volgend jaar misschien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Kalmthout hooow kerel dat is op nog geen 2 minuten van Nemo.
                                  scuzi, 't moest kampenhout zijn.

Klein verschil

Comment

Mja, voorlopig wegen de looks nog wat door voor me, en al bij al gaat het nu meer dan snel genoeg. Ik ga echt niet op "lelijke" 18'ers rondrijden om nog sneller te gaan, da's iets voor volgend jaar misschien.
                                    BBS motorsport velgjes zijn niét lelijk.

maar idd....'t is een zotte kost. En dan komt er waarschijnlijk weer het idee bij om op dat licht setje semislick's te leggen en te wisselen.... en uiteindelijk zie je dat dat wisselen er toch niet van komt en ligt die andere set daar maar te verkommeren.

Comment

scuzi, 't moest kampenhout zijn.

Klein verschil
                                      oooooh is maar een verschil van zo'n 80km ofzo .
                                      In Kalmthout zijn er extreem zote ragbaantjes .

Comment

BBS motorsport velgjes zijn niét lelijk.

Heb je daar een voorbeeldje van? En gewicht?
                                        Ik heb 'ns iets gelezen over carbon velgen, is dat geen optie indien financieel haalbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          oooooh is maar een verschil van zo'n 80km ofzo .
                                          In Kalmthout zijn er extreem zote ragbaantjes .
                                          Kampenhout ook. In die streek hebben ze de vreemde gewoonte slalomparcours uit te zetten op de openbare weg.

En dan hou je je beter goed vast met Jerred achter het stuur

Comment

Working...
                                          X