Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee, als je het kleurtje ziet wat ik bedoel dan lijkt het bijna geen oranje maar ze noemen het wel oranje.
Porsche heeft ook zo'n kleurtje voor de 997 Targa.
Nee, als je het kleurtje ziet wat ik bedoel dan lijkt het bijna geen oranje maar ze noemen het wel oranje.
Porsche heeft ook zo'n kleurtje voor de 997 Targa.
Staan die leds bij een R8 eigelijk altijd aan, of kan je ook rijden zonder?
ik vermoed dat je ze via de MMI, net zoals bij de andere modellen met dagrijverlichting, ook op de R8 kunt uitschakelen.
Heb al paar keer een A5 en A4 met uitgeschakelde dagrijverlichting zien rijden en 't heeft wel zoiets van 'less is more'.
ik vermoed dat je ze via de MMI, net zoals bij de andere modellen met dagrijverlichting, ook op de R8 kunt uitschakelen.
Heb al paar keer een A5 en A4 met uitgeschakelde dagrijverlichting zien rijden en 't heeft wel zoiets van 'less is more'.
Ik hoop het!
Een kennis heeft met een R8 gereden, en vind dat heel goed rijden (ondanks zijn haat tegen vierwielaandrijving )
Maar de enige reden waarom hij toch geen R8 zou willen is die leds, dat vind hij maar tjoening.
Maar als die dus afkunnen.. zou dat wel goed zijn.
Comment