Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenWaar zijn die foto's van de RS4 Cabrio met dat speciale 9996 oranje metalic Audi exclusief kleurtje gebleven.
Kan ze even niet zo snel meer vinden.
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenbedoel je dat papaya kleurtje?
Porsche heeft ook zo'n kleurtje voor de 997 Targa.
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
ik vind dat daar een geweldige stuk om snel te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenNee, als je het kleurtje ziet wat ik bedoel dan lijkt het bijna geen oranje maar ze noemen het wel oranje.
Porsche heeft ook zo'n kleurtje voor de 997 Targa.
Hans.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenda's zeker de E314 richting lummen eh
ik vind dat daar een geweldige stuk om snel te gaan.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenStaan die leds bij een R8 eigelijk altijd aan, of kan je ook rijden zonder?
Heb al paar keer een A5 en A4 met uitgeschakelde dagrijverlichting zien rijden en 't heeft wel zoiets van 'less is more'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk vind ze beiden lelijk.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenik vermoed dat je ze via de MMI, net zoals bij de andere modellen met dagrijverlichting, ook op de R8 kunt uitschakelen.
Heb al paar keer een A5 en A4 met uitgeschakelde dagrijverlichting zien rijden en 't heeft wel zoiets van 'less is more'.
Een kennis heeft met een R8 gereden, en vind dat heel goed rijden (ondanks zijn haat tegen vierwielaandrijving )
Maar de enige reden waarom hij toch geen R8 zou willen is die leds, dat vind hij maar tjoening.
Maar als die dus afkunnen.. zou dat wel goed zijn.
Comment
Comment