Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVelgen zijn echt ideaal.
En ik denk dat je die echt wel wil bestellen op zo'n zware wagen met zoveel power, zeker gezien de remproblemen met de C5 RS6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenHangt er van af: bij de 18' velgen kan je de ceramic brakes niet bestellen wegens een te grote diameter.
En ik denk dat je die echt wel wil bestellen op zo'n zware wagen met zoveel power, zeker gezien de remproblemen met de C5 RS6.
optioneel 20"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIs dat die kleur die Camoding nu gaat krijgen?
Want me like.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtencamo heeft donkerder denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn feller.
En echt een zotte S4! Mooi... mwa. Maar wel vet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenHangt er van af: bij de 18' velgen kan je de ceramic brakes niet bestellen wegens een te grote diameter.
Deze opmerking is al eens gegeven door TomT.
Ik ging toen niet akkoord, en doe dat nu ook niet.
Ik ben ervan overtuigd dat zo'n auto geen Ceramic Brakes NODIG heeft. Tenzij je hem zeer frequent op circuit gebruikt, of elke dag op de weg naar het werk als een gek 20 kilometer stijle afdalingen in de buurt van Les Vosges afrijdt.
'Remproblemen' op de C5? Echt niet hé. Dat remsysteem werkt prachtig. Elk remsysteem slijt hard als je het ook hard (= écht hard) gebruikt.
Dat die Ceramische rommel niet past onder 19", stoort me allerminst. Deze velgen doen de auto er zoveel homogener en understated'er uitzien. Hij staat ook precies (al is het maar een indruk wss...) minder hoog op z'n poten met deze wielen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
Ookééé: Me wants zijnen S4. Ferm kot man!
Comment
-
ik kwam geheel toevallig dit filmpje tegen
+ YouTube Video
HOE kan dat? RS4 overbeladen ofzo? ik snap er niks van
de hele kwestie van dat sommige RS4 hun 420 pk niet halen lijkt van de baan, ik ken er toch een aantal die hun waarden wél halen. Het heeft ook te maken met de ECU software denk ik, de laatste updates zijn erg belangrijk.
Comment
Comment