Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten200 van de 274kms zijn autostrade kms, 's nachts, tegen 119km/h. Dan nog eens zo'n 60km E19 overdag, en de rest stedelijk. Dus het zou maar erg zijn he.
Man wtf dat duurt lang dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten560 nu, 10,6 gemiddeld. Nog een kwart tank. Morgenochtend naar Luik dus dan zal ie ergens wel leeg zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenyou betcha...maar ééééééén keer een tankje doorzetten..see what it does in bompa mode.
RS6?
da valt goed mee dan. Ik kan met de mijne op die manier 9.5 liter halen ofzo, en die motor is toch een stuk minder potent (3.5 V6)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten560 nu, 10,6 gemiddeld. Nog een kwart tank. Morgenochtend naar Luik dus dan zal ie ergens wel leeg zijn.
Das veel te weinig LL
Op die mannier krijg je op je donder van een BMW316...is wel afgaan hé
Greets Patrick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenhoop 600km te halen op 1 tank.Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtendamn, dat zijn dieselwaarden!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenVan de week nog een Audi RS6 Avant gespot bij Willems in Genk.
550 pk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGodverdomme mensen, hou uw kxtbeesten toch eens binnen...of zet een omheining. Ik weet niet wat ik nu weer geraakt heb, maar flinke deuk linksvooraan.
Dus: jullie de beesten binnen, ik geen reparatiekosten, jullie geen gehandicapt/dood huisdier. Deal?
GRRR
Ook al had je willen ontwijken, je had er ondersturend tegengezeten.
zware schade?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDas het nadeel van Audi he.
Ook al had je willen ontwijken, je had er ondersturend tegengezeten.
zware schade?
Ik hoop vooral dat de schade gemaakt kan worden, want er zit in een soort ingaande deuk linksvoor op de wielkastrand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk hoop vooral dat de schade gemaakt kan worden, want er zit in een soort ingaande deuk linksvoor op de wielkastrand.
Normaalgezien moet een wielkast geen probleem vormen
Comment
Comment