Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMijn hond zul je alvast niet raken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWaarom, is ie al dood?
Comment
-
Als jij die RS6 aan je ma verpatst, met wat ga jij dan rijden ?
Ik heb dit weekend de perfecte opvolger gezien in Knokke, op de m'as-tu-vu stond een hele tent van audi met de meeste modellen en daar stond een nieuwe RS6, black, met black optics en een licht interieur. Beestje kostte 145.000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNee, 'ie kan niet ontsnappen
Nee serieus, remmen voor dieren is idioot en gevaarlijk.
+ op mijn manier is de kans op konijn met pruimen na een avondje Kallo is groter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenIk heb dit weekend de perfecte opvolger gezien in Knokke, op de m'as-tu-vu stond een hele tent van audi met de meeste modellen en daar stond een nieuwe RS6, black, met black optics en een licht interieur. Beestje kostte 145.000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHe'd better not
Nee serieus, remmen voor dieren is idioot en gevaarlijk.
+ de kans op konijn met pruimen na een avondje Kallo is groter
Ik ben dus van het soort dat altijd remt
Voor dieren alleszinds.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenLangs ene kant begrijp ik je wel, maar in de bebouwde kom ofzo vind ik het idioot om niet te remmen eigenlijk, ik zie er dan toch geen gevaar in.
Ik ben dus van het soort dat altijd remt
Voor dieren alleszinds.
Ja als er nu geen hond (de ironie!) op straat is en ik zit op een 5 meter brede weg zonder tralala rem ik ook wel he, ik ga d'r niet speciaal op mikken
Maar grundsätzlich...niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDaar wringt het schoentje
Heb je al een idee qua opvolger ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door p-cat Bekijk BerichtenHey LL
Ik ken een zeeeeeeeeeer goede carrosserie.....In het Antwerpse
Greets Patrick
Thx, maar ik rij zo nog even rond, wie weet wat kom ik nog tegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk Berichtenwat is de CC?
Van die Touran loopt dat uit van 1390cc tot 1968cc.
Geen dank.
Comment
Comment