Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als jij die RS6 aan je ma verpatst, met wat ga jij dan rijden ?
Ik heb dit weekend de perfecte opvolger gezien in Knokke, op de m'as-tu-vu stond een hele tent van audi met de meeste modellen en daar stond een nieuwe RS6, black, met black optics en een licht interieur. Beestje kostte 145.000
Ik heb dit weekend de perfecte opvolger gezien in Knokke, op de m'as-tu-vu stond een hele tent van audi met de meeste modellen en daar stond een nieuwe RS6, black, met black optics en een licht interieur. Beestje kostte 145.000
Nee serieus, remmen voor dieren is idioot en gevaarlijk.
+ de kans op konijn met pruimen na een avondje Kallo is groter
Langs ene kant begrijp ik je wel, maar in de bebouwde kom ofzo vind ik het idioot om niet te remmen eigenlijk, ik zie er dan toch geen gevaar in.
Ik ben dus van het soort dat altijd remt
Voor dieren alleszinds.
Langs ene kant begrijp ik je wel, maar in de bebouwde kom ofzo vind ik het idioot om niet te remmen eigenlijk, ik zie er dan toch geen gevaar in.
Ik ben dus van het soort dat altijd remt
Voor dieren alleszinds.
Ja als er nu geen hond (de ironie!) op straat is en ik zit op een 5 meter brede weg zonder tralala rem ik ook wel he, ik ga d'r niet speciaal op mikken
Comment