Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wou gewoon even aangeven dat je daar echt schade mee maakt, en niet een beetje !
Check het topic over de 325d bij mijn details !
Het verschil tussen je auto binnen laten staan en aan de juiste plaats van de pomp te gaan staan is toch vrij groot imho. En je voorkomt schade die je eenvoudig kan vermijden
Ik geeft deze opmerking enkel om goed te doen hoor
Das gelijk de pompbediende van het tankstation hier in 't dorp. Ze had wat diesel gemorst op de al zeer vuile A6. "Oei, kzal dat ffkes met een vod wegvegen". Ik kon nog juist die vod uit 'r pollen trekken
Als definitie van "overdrijven" kan deze post wel tellen
Ik zie trouwens niet in dat het lichtblok schade zou oplopen van die rubber darm...
Hier is toevallig met zo een darm over gegaan. De schade was toch aanzienlijk !
Je moet weten dat die slang meestal bedenkt is met vuil, dat zijn kleine korreltje op een hard oppervlak.
Dus dat is gewoon erg grof schuurpapier !
Als je daarmee over je lak of over een plastic lamp gaat, zeker met een beetje druk (als die slang onder spanning staat) dan kan je dat gewoon vergelijken met een velletje schuurpapier !
En wrijf maar eens met een velletje schuurpapier over je lichten, ik denk wel dat je schade zal hebben
Dat is dus NET hetzelfde ...
Hier is toevallig met zo een darm over gegaan. De schade was toch aanzienlijk !
Je moet weten dat die slang meestal bedenkt is met vuil, dat zijn kleine korreltje op een hard oppervlak.
Dus dat is gewoon erg grof schuurpapier !
Als je daarmee over je lak of over een plastic lamp gaat, zeker met een beetje druk (als die slang onder spanning staat) dan kan je dat gewoon vergelijken met een velletje schuurpapier !
En wrijf maar eens met een velletje schuurpapier over je lichten, ik denk wel dat je schade zal hebben
Dat is dus NET hetzelfde ...
Is dat allemaal soms niet wat te overdreven ? Ik waste m'n 1 serie altijd gewoon met een spons en emmerke met turtle wax zeep erin en spoot hem nadien gewoon met de hogedruk af en droogde hem dan af met een zeemvel.
Lekker gaan eten in Millau en tegen middernacht de brug oprijden :bow:
Zijn dat leds die als omgevingsverlichting in de buitenspiegels zijn verwerkt? Die schijnen in het echt toch gewoon helder wit i.p.v. het blauw op de foto hè?
Ik vind de foto's weinig flatterend en hoort dit in principe niet bij Roadtrips?
Het zijn geen Dennis' pics, maar de elementen die er op staan zijn mooi.
Als het écht prachtfoto's gingen geweest zijn, ging ik wel een appart topic geopend hebben, maar het zijn 10 foto's ofzo getrokken met een compacte camera, dus vond ik dat nutteloos om een appart topic van te openen.
Comment