Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk geeft deze opmerking enkel om goed te doen hoor
We gaan hem de volgende keer es ommedraaien, zodat ie zijn goede staat behoud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenWat verbruikt hij daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDit is een BIG NONO !
Je zal al mooie schade hebben aan je lichtblok nu ! Zo een darm is super ruw !
En dat met zo een prachtige wagen ...
Comment
-
Ik zie trouwens niet in dat het lichtblok schade zou oplopen van die rubber darm...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAls definitie van "overdrijven" kan deze post wel tellen
Ik zie trouwens niet in dat het lichtblok schade zou oplopen van die rubber darm...
Hier is toevallig met zo een darm over gegaan. De schade was toch aanzienlijk !
Je moet weten dat die slang meestal bedenkt is met vuil, dat zijn kleine korreltje op een hard oppervlak.
Dus dat is gewoon erg grof schuurpapier !
Als je daarmee over je lak of over een plastic lamp gaat, zeker met een beetje druk (als die slang onder spanning staat) dan kan je dat gewoon vergelijken met een velletje schuurpapier !
En wrijf maar eens met een velletje schuurpapier over je lichten, ik denk wel dat je schade zal hebben
Dat is dus NET hetzelfde ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
Hier is toevallig met zo een darm over gegaan. De schade was toch aanzienlijk !
Je moet weten dat die slang meestal bedenkt is met vuil, dat zijn kleine korreltje op een hard oppervlak.
Dus dat is gewoon erg grof schuurpapier !
Als je daarmee over je lak of over een plastic lamp gaat, zeker met een beetje druk (als die slang onder spanning staat) dan kan je dat gewoon vergelijken met een velletje schuurpapier !
En wrijf maar eens met een velletje schuurpapier over je lichten, ik denk wel dat je schade zal hebben
Dat is dus NET hetzelfde ...
Is dat allemaal soms niet wat te overdreven ? Ik waste m'n 1 serie altijd gewoon met een spons en emmerke met turtle wax zeep erin en spoot hem nadien gewoon met de hogedruk af en droogde hem dan af met een zeemvel.
Kijk eens hoe goed m'n lak erbij stond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAls er nu één plaats is die je overdag moet bekijken en berijden, is het wel de Viaduc de Millau.
Maar nevertheless, leuke roadtrip.
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMaar voor mooie foto's te hebben moet je iets over hebben, en je zit daar toch maar te wachten.
Wanneer is de S6 afgeschreven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenLekker gaan eten in Millau en tegen middernacht de brug oprijden :bow:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDie bergweg naar El Bulli niet genomen? Magnifiek... Nu, langs Cadaquès door de bergen is ook zalig.
Die bergbaantjes...
Die bergbaantjes met de S6 manueel schakelen...
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenIk vind de foto's weinig flatterend en hoort dit in principe niet bij Roadtrips?
Als het écht prachtfoto's gingen geweest zijn, ging ik wel een appart topic geopend hebben, maar het zijn 10 foto's ofzo getrokken met een compacte camera, dus vond ik dat nutteloos om een appart topic van te openen.
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenWanneer is de S6 afgeschreven?
*I wish*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenDie leds onderaan je buitenspiegels .. is dat eigen aan de S6 ..? Of kan je zoiets zelf pimpen?
Toch zeker die LED's
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIs eigen aan de S6 dacht ik.
Toch zeker die LED's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIs eigen aan de S6 dacht ik.
Toch zeker die LED'sOorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtentoch knappe foto's zenne, dikke kar.
Die leds onderaan je buitenspiegels .. is dat eigen aan de S6 ..? Of kan je zoiets zelf pimpen?
Is gewoon een optie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenüberdiscreetheid
dat kan van u tuningkrel niet gezeged worden hé!
Comment
Comment